|
|
|
|
|
Cigarett limpa-pris?
Shoo dålig ekonomi den här månaden så tänkte spara lite små pengar igenom att köpa en limpa.. vad ligger priserna nånstans nu? kan man se det nånstans? har googlat men har inte hittat ett shiet..
tacksam för svar! peyz!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Toastare
2008-03-02 17:29
|
Strax över 300kr..
Jag skyller allt på Emma!
|
|
|
aight vilka märken är d vi talar då?
|
|
|
rök människa, rök!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
|
|
|
hehe softa.. är d någon som har någon fresh hemsida där man kan se typ: camel light-450:- LM-400:- Brookfield-300:- ?
|
|
|
marlboro light 470..
saaaru..
|
Toastare
2008-03-02 17:55
|
kan inte kosta 470...en limpa kan ju inte bli dyrare än att köpa 10 lösa ciggpaket.
|
Toastare
2008-03-02 17:55
|
Totte2, det är billigare på nätet helt klart.
|
|
|
BB
Kostar inte ett paket 49:-? Då blir det ju billigare om den kostar 470:-
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
|
Toastare
2008-03-02 18:09
|
gör det? jag har nog ingen koll, feströker bara numera :) Trodde det kostade 47...
|
|
|
Kostar marlbrou light 49 då? Tror inte det.. Tror dom kostar 45 väl?
be the change
|
|
|
nä dom är dyrare än 45 iaf.. röker camel light i vanliga fall å dom ligger på 46 nu iaf
|
Toastare
2008-03-02 18:29
|
marlboro light ligger på 47 är jag nästan säker på
|
|
|
Vanliga marlboro har ett högstapris på 49:- i alla fall..
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
|
|
|
högsta pris på marlboro light 49kr också.. så ja dom kan kosta 470, köper jag dom för allafall..
saaaru..
|
|
|
150 spänn om du åker till tallin
frid & fröjd!
|
|
|
köp corner från estland eller nånstans, så får du det för 180 kr limpan eller nått
|
|
|
Billigaste limpan hittills är från Spanien, tax free, 11 euro för en limpa röda Marlboro. Så har du en polare som ska ut och resa, be personen köpa!
Rataxes..
|
|
|
Du tjänar pengar på att röka mindre, inte på att köpa fler cigaretter. :P
|
|
|
ålandsbåten. 200 spänn för next
|
|
|
CrashworkZ haha word på den... jag gjorde köpet igår och det blev inte en limpa utan löstobak! "Petteroes" för 92kr.. smakar helt aight men man ser ju ut som en riktig gubbrunk när man tar fram påsen med löstobak men visst fan tjänar man pengar på d blir ju hur många cigg som helst! peeyz!
|
|
|
ja dom ska ju gå och röka också, går ju inte röka alla tattar cigg som finns..
saaaru..
|
|
|
CIGARETTHUSET Länk till http://www.Cigaretthuset.se har de billigaste ciggen!! man går in på nätet och beställer sen får man det hemskickat! Limpa Marlboro/Prince 269 kr, Level 199 kr!! Fick mitt senaste paket igår, tog bara 8 dagar! Man betalar med banköverföring eller kort, jag körde kort- smidigt.. De är skitseriösa, säljer till hela EU på massa olika språk.. Hoppas att ni sparar mycket pengar, senaste året har jag sparat 12.000 kr på att beställa från nätet!
|
|
|
Fan lyssna på dig själv. Har du dålig ekonomi så sluta rök. Du luktar äckligt, blir fattigare och förkortar livet, finns inte mycket vett i det.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
jag kan hitta en limpa cigg LM f;r 250 kr h'r i sverige
|
|
|
freshrappin: Har du reggat dig bara för att göra reklam för din egen hemsida i en 6 månader gammal tråd?
|
|
|
När jag var i Irak förra sommaren så köpte jag två limpor(camel) för 40 spänn.
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hen sover, då är hen som svagast och sårbarast. Hens ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
|
Graffare
2008-09-28 19:54
|
köp svart för 200, hade jag gjort om jag var dum nog att börja röka
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
|
|
|
jag köper level lika starka som princ men 11 kr billigare per paket. 380 för en level limpa
ellt was here !
|
|
|
Cigarretthuset verkar inte helt grön än om man läser tråden på flashback... Så jag skulle vänta tills någon bekräftar att de faktiskt fått leveranser därifrån.
"jag har fin hår. som en waterfall."
|
|
|
vet nån vad en limpa corner kostar på typ ica?
|
|
|
Vad är det typ för fel på att typ gå ner till typ ICA och typ kolla...?
"Som klockrenh säger." - oneoo
|
|
|
200 kronor.. smuggel! bra grejjer!
|
|
|
nån som handlat från http://www.euro-cig.com? pålitligt? säljer litte db tolvor i köp o sälj o tänkte unna mig en limpa gitanes..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Snart är det billigare att röka weed.
|
|
|
Paramount 340kr Corner 380kr West 390 kr
där har du iaf dom billigaste....
BOIA CHI MOLLA
|
|
|
lr iaf där jag jobbar...men smuggel funkar ju prima..
BOIA CHI MOLLA
|
|
|
freshrappinCIGARETTHUSET Länk till http://www.Cigaretthuset.se har de billigaste ciggen!! man går in på nätet och beställer sen får man det hemskickat!
Limpa Marlboro/Prince 269 kr, Level 199 kr!!
Fick mitt senaste paket igår, tog bara 8 dagar! Man betalar med banköverföring eller kort, jag körde kort- smidigt.. De är skitseriösa, säljer till hela EU på massa olika språk..
Hoppas att ni sparar mycket pengar, senaste året har jag sparat 12.000 kr på att beställa från nätet! Och ringer ni NU... så skickar dom även med 2 disktrasor! HELT UTAN KOSTNAD!!!!!
^ Smart sagt.
|
|
|
Och ringer ni NU... så skickar dom även med 2 disktrasor! HELT UTAN KOSTNAD!!!!! Men vänta, det är inte slut där! Känner inte ni igen er i hur jobbigt det blir att städa när man hela tiden fimpar på golvet? Jag vet att jag gör det... Därför får även de 1000 första kunderna som beställer vårat cigarett-huset-exklusiva "All-new Awesome Ashtray"! Ni behöver aldrig mer fimpa på golvet! "All-new Awesome Ashtray" samlar upp fimparna så att ni lätt kan tömma dem i papperskorgen istället. Ni rengör sedan erat "All-new Awesome Ashtray" med vanligt vatten och diskmedel! Ja, ni hörde rätt, MED VANLIGT VATTEN OCH DISKMEDEL! Så vänta inte, ring nu! Ni får alltså 2 disktrasor och ett "All-new Awesome Ash-tray", HELT UTAN EXTRA KOSTNAD!
"jag har fin hår. som en waterfall."
|
|
|
JAG VILL HA ALL-NEW AWESOME ASHTRAY!!!!!
Måste fan beställa cigg därifrån!
|
|
|
Vad ligger en limpa marlboro lights 100a på? Någon som vill tjacka en?
NO SELL OUT!!! REGGAE: SVENSK HIP HOP'S "R&B PROBLEM"!!! Hip hop, inte hip hop/R&B/reggae/soul. FATTA. ELECTRO ÄR HIP HOP. INGEN läser din blog.
|