I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Politiker i Florida vill förbjuda "häng".

Övrigt - Blandat

2008-03-14 08:02

Politiker i Florida vill förbjuda "häng".

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2049082.ab

ööh... ideér alltså. liiiite störande tycker jag nog allt.

va

2008-03-14 08:11
det kommer ju inte gå igenom, eller men vet ju aldrig, men i vilket annat fritt land skulle det inte gå igenom iaf.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-03-14 08:37
Haha, jävla jänkare alltså. Dom överträffar alltid sig själv, helt underbart på ett sätt.

2008-03-14 08:48
dirty_flowetry P18

självklart.. häng är ett hot mot nationens säkerhet.. NSA kommer ta in alla med häng och lämna över dom till CIA som håller dem i guantanamo.. xD  jobbet nu..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-03-14 10:06
snacka om desperata omvägar för att ta itu med gängproblem. Automatpistoler måste de ha, men häng?

Producent

2008-03-14 10:22
var ju samma på nån skola i sthlm..

sickness, men men, världen blir mer och mer enkelriktig och kontrollerad och häng ingår väl inte i den kontrollerade, opersonliga individens utstyrsel enligt "samhället" a.k.a politikerna...
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Skivsamlare

2008-03-14 10:35
jag vill ha min planet tillbaks.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Moderator

2008-03-14 14:01
Skulle dom inte börja köra den grejen på skolorna i Stockholm för ett tag sen?

När jag gick i 6:an blev jag och en polare utslängda från sy-slöjden och kallade till rektorn för att vi hade häng. Efter det var vi dom coolaste katterna på skolan.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2008-03-14 14:12
I can´t wait yall, til´ babylon falls...
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-03-14 14:23

Usa asså... herregud

btw, babylon

2008-03-15 18:23

60 dagar för återfallsförbrytare...  Har kan man verkligen snacka om "The land of the free".
Skulle inte förvåna mig om de skulle applicerade third strike-regeln på det också. Tänk sitta 25-livstid för att man haft på sig fel byxor vid tre tillfällen! Nog för att "Gällivarehäng" är fult men om de istället kunde anstränga för att få bort alla mulets/hockeyfrillor istället, THAT would really please the facist fashion police in me!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-15 19:58

Att förbjuda det är kanske inte lösningen på problemet, jag tycker snarare att man ska satsa på "upplysning och utbildningsvideos" för att försöka få dessa människor att förstå hur fruktansvärt löjligt det ser ut med häng.

Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2008-03-15 20:24
Det här är inget nytt, många "kommunala" skolor i södern och många andra delar av USA har redan dress codes på sina skolor. Bl.a. häng, men också hur korta tjejers kjolar får vara. Detta på egna initiativ av skolorna. En skola jag gick på tillät inte ens shorts. Således är det här bara ett sätt att förstärka det hela men i sig är det inget nytt. Det är värre på privatskolorna också...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-15 23:27
Precis, det är inget nytt. Aftonbladet har tillochmed skrivit om det förut. Dom har bara brist på nyheter nu.
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2008-03-15 23:43

var det inte nåt om att dom ville tidsbestämma kramar i amerikanska skolor med typ inte längre än 3 sekunder?

Moderator

2008-03-16 03:39
De funderas på att förbjudas häng här i sverige också man skulle typ få böter 36 kr inte mkt men om man har häng ofta kan de bli dyrt, men politikerna ändra sig!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2008-03-16 04:12
Sverige är inte så mkt bättre..
No you!

2008-03-16 06:15
lär ju bidra till kriminalitet...
jag menar.. ska alla hustlers springa omkring i adidasbrallor nu istället för häng?

alla lär ju komma undan