hobbs P23 : yes. please explain yourself! ;)
ajjja X18 : ptja. det betyder att du nog inte kan se annat än oskyldig ut. =)
WaddsUp P20 : vem av dem är du då?
mjau!
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
smurfas: mmgr jag vill ha dina örhängen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka: finns liknande på glitter tror jag! :)
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
Sän F24 til vänster, där ansiktet syns.
krrrrrrrra
oj särskrivning och dubbelpost
krrrrrrrra
Moderator
2008-04-18 14:17
waddsup Vadå för särskrivning? Däremot glömde du stor bokstav i början av meningen.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
til stavas till. och jag är för lat för att använda stor bokstav.
krrrrrrrra
Moderator
2008-04-18 14:37
Jag vet hur till stavas. Jag frågade var särskrivningen var. För det kan väl inte vara så att du på allvar tror att särskrivning och stavfel är samma sak?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
jo, det trodde jag faktist. haha.. my bad
krrrrrrrra
Haha. somebody got burned ..=P men det är ok WaddsUp: jag fattar faktiskt ändå vad du menar ;)
Gravid, uttråkad, TJÖKIZ.
What I said, yo!
äh. du ser inte så stor ut =)
Nejdå, vinkla kameran så är allt bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
exakt. så man alltid gör ju ;)
Vååååår, sol o glass mmmmmm
Moahhahahahaahahaa
What I said, yo!
Sän hur gör jag inte det? haha.
What I said, yo!
hur kan man avgöra sånt på en svartvit pixlig bild där man ser ett huvud och ett par bröst?
fan vet jag. imaginatioooooooooon, dude? fan ska man göra om mna har en dålig mobilkamera? :/
What I said, yo!
nej nej jag klagar inte på bröst liksom just sayin
Mindre bröst till folket!
What I said, yo!
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
tydligen inte denna dagen :)
föresten, du kommer aldrig att kunna länka en bild som ligger lokalt på din dator, du måste först ladda upp den på internet.
Jo, jag kom på det. För mycket jobb. Mitt utseende får bli ett mysterium för alla som inte träffat mig.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
A bathing ape.
http://indiejames.blogg.se
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
HEJ! :D
forever feels like home
pimpslap hehe tackar, det är och har varit min lilla bebis sen jag var 16 :)
What I said, yo!
PhilAhz0phee F22 bra där, de är väl relativt svårskötta? Eller, har relativt lätt för att växa ut menar jag väl snarare. Eller så är det bara sm jag fått för mig. Tycker de flesta brudar ser ut som fån i det, men du passade sjukt bra i den! Alltid nice att se människor där piercingen framhäver istället för drar ner, utseendet. Kul att se :)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
http://img231.imageshack.us/img231/7201/sommar2007126zn0.th.jpg
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Moderator
2008-04-21 21:39
Hmm, nu har det gått en timme och jag har inte fått några personliga meddelanden om sexinviter ännu... konstigt.
kaptenkrook, länkade ju. jag måste tacka honom senare.
på önskelista fele teddybjörn
brb, mailing my eyes
Den bjuder jag på!
Wearing my Rolex
snart kommer BC99 skriva att jag ser ut att komma ur en japansk skräckfilm Haha, naw :) You look nice!
At the gates of Eternity...
Sän. Jag tänkte som en bra start på dagen. Som att vakna upp och inse att det är fint väder eller att äta extra nybakta frallor till frukost och kanske även unna sig lite oboy. Ungefär. Eller en promenad i gryningen på sommaren i den sovande staden. Lite på det viset, även om det sista exemplet kanske oftare är ett bra slut på en dag. Förstår du?
Här är jag. Sittande, till höger i bild, glasögon, halvlångt hår, orakad, grå tee med rödblåvit grej på. Ser ni vem jag menar? :/
Göteborg på låtsas.
du ser ut som en elak poet:*
brb, mailing my eyes
du ser faktiskt ond ut där hobbs, man blir ju nästan lite rädd...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag är grappen som inte vänder bort ansiktet. Jag var för långsam :/
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Empire är söt.
www.nativeswedes.se
Moderator
2008-04-22 22:35
Jag tycker att hobbs är lite lik sin namne faktiskt.
Helt kört med länkningen, men mister murrfizzling mack ska fan vara med =) fett sneaky look
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon