Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Roliga all ser ut :) jag med...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
hur l'gger man in iblder?
what's good for the goose is still good for the gander.
Jag i slips.
En vanlig onsdag efter jobb. Lite lagom packad och go. Enola is sweeeeeet.
HELSINGBORGS IF!
såhär kan jag se ut med glasögon och nån dryg min. Eller såhär som en spegelbitch
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Nu är ju jag alldeles för blyg för att lägga in en bild på mig själv här, men jag måste bara säga att det lättaste sättet att lägga in bilder på är att högerklicka på en bild, välja kopiera, sedan högerklicka i fältet där man skriver inlägg här och välja klistra in. Simple as that...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
vet inte om den syns?
RekFoto
Jag längst tillvänster! fasst den bilden är lite mongo för jag ser typ inte ut så:P haha
http://myspace.com/BomBooze !!!!!
jag får det i´nte att funka, ni får kolla in på min sida ifall ni är intr.
Freaks & geeks! :P
At the gates of Eternity...
jag försökte sminka mig som en vanlig vuxen människa.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ditt röda hår passar galet med dina ögon. finns mycket snygga tjejer här goddamnit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dricka öl är la skoj..
.
happhapp, här är jag!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag är jävligt fet och förort, som Ken Ring. WHOA!
My heart lives in my vagina.
du har fina bröst om inte annat
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
JÄVLAR VA FET DU VAR!
Jävligt fet, som alla bra rappare
fet med ph?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
I vissa avseenden är jag ganska phet också.
Ph? Ville bara tillägga at om tråden får dubbel många svar är det lite roligt, iaf inlägget innan mig...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Vad är det nu, tredje gången du postar dina bilder i tråden? VI SÅG DIG FÖRSTA GÅNGEN. Jävla uppmärksamhetsfiskare a la ormrunkare :(
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
om man ska döma utifrån stilen verkar det finnas alltför många icke-elementariska whoare, i.e. BRATS.
revolutionären P23 så det finns två alternaiv: icke- elementarisk och brat?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jonka gick inte av för hackor. Tenfingers biceps var också rätt snygg ...... :(
"om man ska döma utifrån stilen verkar det finnas alltför många icke-elementariska whoare, i.e. BRATS." Antar att du syftar på mig bl.a och jag kan bara säga "man kan väl ändra sig". När jag reggade mig på Whoa för X antal år sedan gick jag runt i pösiga jeans, stora t-shirts och tyckte Looptroop var den bästa musiken som finns (tycker fortfarande de är grymt bra) men jag lyssnar inte längre speciellt mkt på Hiphop eller utför någon av sysslorna som placerar mig i ett av de fack som gör en elementarisk.
mephisto Saknat dig, Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för länge sen vi sågs. <3
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Jag har aldrig varit hiphop, förutom en vårdag 2002 då jag klädde ut mig till det.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
hahahha tenfingers erkänn du känner dig skitsöt.-.. usch blä borgare
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
".. usch blä borgare" Haha.. Ja, vad ska man säga? Va?"hahahha tenfingers erkänn du känner dig skitsöt." Som jag sa tidigare i tråden, jag ger mig själv ett blygsamt Okej. Sen som alla vet är skönhet alltid i betraktarens ögon, så JA, Bert Karlsson är snygg, om NÅGON nu tycker att han är det.
mephisto ja säger desamma som TenFingers vart är du! ?
De ser ju bara konstigt ut om man förminskar bilderna :S? ser ut som fyrkanter:(
Länkar ist
:O
!! :)
ja i solen i egypten^
Haters gon' hate...
Toastare
2008-04-04 21:36
borgare? var bor ni, i en liten håla på landet? tenfingers känns mer karlstad/sundsvall för mig än stureplan/avenyn.
Jag skyller allt på Emma!
"tenfingers känns mer karlstad/sundsvall för mig" Haha, Spot on! Bor visserligen i Mora nu, men börjar studera på KAU i Karlstad i Augusti ;)
Toastare
2008-04-04 21:51
jag är zånn människokännare va! ;)
BountyBoo så borgare bor bara på skärholmen menar du? riktigt smart tänkande
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
"
mephisto ja säger desamma som TenFingers vart är du! ?"
Tro mig, jag finns alltid i dina tankar.
Dessutom har jag typ skickat gästboksinlägg till dig men du ignorerade mig. Efter det mådde jag dåligt i flera dagar och min livsglädje skön drastiskt.
TenFingers: Ja, jag har saknat dig också. (L)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Men omg. Skrev till Laurelisse ovan.
Producent
2008-04-05 02:29
alltsa jag vet att jagi tne borde störa mig men ajg gör det ända.. finns det NAGON i traden som itne försöker se spexig/sexig/gullig/djup/speciell/lustig/söt ut pa kort? liksom varför inte go pre-digicam och snyggast.se och le pa kort istället? sadär normalt, i normal vinkel. helst uppklädd fint och sta med familj (eftersom det är sa dyrbart och ovanligt att bli fotad!) plus.. redigerade kort gills inte! spexig/sexig/gullig/djup/speciell/lustig/söt-kort är sa jävla 2005
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2008-04-05 02:31
.. alltsa typ alla utan jonka och misery saklart
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Toastare
2008-04-05 02:38
plusikanten, skrev jag det....nej oj det gjorde jag inte.
TenFingers karlstad!!! Stackare! .
!! :)
BountyBoo F28 ::hur ser någon från karlstad ut? och tenfingers::välkommen till karlstad, lär dig uppskatta teaterparken vid klarälven på sommaren!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
fyra Grejen med att man lägger upp spexig/sexig/gullig/djup/speciell/lustig/söt-kort på sig själv handlar ju oftast om att man inte har så många kort på sig som är tagna av andra. Försök ta kort på dig själv rakt upp och ned utan att det ser ut som du posar.
Laurelisse Stackare? Inte alls, min kompis flyttade dit förra sommaren och jag har alltid haft det trevligt när jag varit i Karlstad, gillar stan som fan. Sköna människor också, jag kommer trivas som fisken i vattnet ;)
meskker Tackar tackar! Ska absolut lära mig uppskatta det mesta som är värt att uppskattas ;)
Jag till vänster.
hmm. something went wrong. äh. klicka på mig istället.
TenFingers P22 Skönhet ligger i betraktarens ögon, men Bert Karlsson är fan universalt ful.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Toastare
2008-04-05 14:46
meskker, skrev jag att tenfingers var stereotypen av en karlstadbo? Jag skrev att han såg ut att komma från karlstad... ett tips till alla som inte har kort tagna av andra, låt era kompisar få era kameror när ni går ut... vinkelbilder med en utsträckt arm är jävligt tråkigt. Speciellt då personen ofta tar om bilden X antal gånger tills de tycker att den avspeglar dem på charmigast sätt. Ögonblicksbilder är det bästa... det är bara att erkänna för sig själv att det är så man ser ut. Och oftast är man snyggare och sötare då..