I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

FAN! Vad ska man göra?

Övrigt - Blandat

   
Producent

2008-03-22 14:03

FAN! Vad ska man göra?

alltsa jag kände bara för att skriva av mig lite typ. bara för att gnälla. orkar inte med tips som "snacka med honom". ni maste fatta att det redan är gjort!

jag har en väldigt pedant pojkvän, alltsa nu menar jag riktigt pedant. missförsa mig inte. jag älskar honom över allt i världen. därför försöker jag ga efter hans standards, vilket han enbart verkar sätta pa mig, eftersom det är i princip bara jag som städar! (han jobbar, sa det är väl rättvist!)

i vilket fall, jag är uppväxt i ett smutsigt hem, liksom en vanlig syn kunde vara högar med kattbajs pa golvet. sa jag har lärt mig att liksom inte se smutset, det är riktigt svart att förklara. men ja, hoppas ni fattar ända. i vilekt fall sa ser jag oftast inte dom där sma fläckarna som blir när man har stekt. eller dom sma fläckarna i badrummet. sedan kollar jag inte efter smutset heller, jag har försökt lära mig det! men det är sa svart.

jag är bra pa att städa, det är i princip alltid fläckfritt här. men det ligger alltid under hans standards. ibland glömmer jag att använda en bricka när jag gör mackor, sa det blir smulor pa bänken. alltsa, saklart torkar jag av dom, men det är exempel pa vad han kan störa sig pa.

han säger att han tänker göra slut med mig för att jag inte städar tillräckligt bra. och det kniper i magen bara jag tänker pa det. alltsa det räcker inte med att jag försöker. jag maste uppna hans standards.

nej det är inte ett skämt. han mar jävligt psykiskt daligt när det stökigt, sa jag förstar hans point of view. men vad fan ska jag göra? jag vill att han ska ma bra liksom. och jag vill inte bli dumpad.

jag har blivit ignorerad av honom sedan i gar morse, för att jag hade stökat till det lite i köket efter jag gjort frukost till honom. och han vägrar äta nagot fran det "smutsiga köket"

nu later det som att det ligger bränt stekfett över hela spisen. men jag kan lova att det enda smutset där inne är högst 10 smulor pa golvet. inte ens en fläck pa spisen eller bänkarna.

men ja, vad ska jag göra?

snälla ge mig inte tips som "prata med honom" eller "gör slut". har ni inget vettigt att skriva sa skit i det.

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."