Vilken hamburgeresturang föredrar du?
Old school donken är bäst i alla väder.. No doubt jag menar hur rockigt är det av burger king att micra burgarna.. blää mcdonalds är bäst
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
hesburger?kanske stavas hess...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Burgar kungen,mcdonalds har äckliga pommes helt svettiga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sen finns det inget godare än angus
om jag måste äta hamburgare i sverige har jag oftast inget fall, men om de e en sådan situation hoppas jag att en max står framför mig.
inget val* (inte fall)
haha max är ju för borgare.. ofta man slänger över 12kr på en cheeseburger hell no
Vilken som hellst som gör burgaren på beställning och inte plockar den från värmeskåpet.
Jag har ingen forumsignatur.
pluskanten- att äta ute på hamburgerresturang är för borgare
Burger King!
I live my life one videogame at a time.
Max eller Frasses, helt klart.
även om jag väldigt sällan käkar på sånna skitställen så är burger king godast , kör alltid ner några chili cheese till min whopper. t.o.m coca colan smakar godare på b.k än mc donalds...?
sibylla. enda stället med schysta vegoburgare (oftast)
Sofia är en ärkeaktivist å i hjärtat en sann anarkist www.fittforcefive.wordpress.com
stångebro gatukök,lkpg..just nu iaf
Awaiting Beheadment and Mutilation
Burger King i alla väder. Allting känns 10 ggr mer fresh än på Donken och hamburgarna är riktigt goda och ser goda ut till skillnad från på Donken. Max finns inte i stan så dom kan jag inte uttala mig om.
Max såklart
en schysst hemma gjord burgare är bäst! palla såna äckel ställe, inte käkat på något sånt sen jag såg SuperSize ME
som om hemmagjorda är så mycket nyttigare då. sen kan du väl skippa läsken o stripsen om du är rädd för att dö.
max max max. ååh en fiskburgare, mellan pommes och stor cola light när man är på väg hem lagom packad en sen sommarnatt... SWEET.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Awaiting Beheadment and Mutilation
Moderator
2008-03-22 22:42
Max eller Dax är de som gäller!
myspace.com/jiahprod
Jack in the Box!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Jag måste säga Max. Mest på grund av deras Frisco burgare som kan vara den godaste massproducerade skräpmaten i vårt land. Max har tendens att smaka gatukök och inte snabbmats restaurang vilket är sjukt uppskattat, dock så är det synd på priset. Men sen så är jag ju en inbiten McD besökare (en gång om dagen i ett drygt halvår nu) och kan inte vända ryggen till dem och deras utsökta delikatesser. Det uppskattas också att McD kör vidare på sina tema veckor. Denna veckans Las Vegas burgare är sjukt god (så länge man plockar bort löken), speciellt osten som de har smetat på.
ImagoMortis X0 Teflon is ze' shit! slipper du massa magarin.
Hemma gjord hamburgare är fräsha nya tomater & härlig sallad med alla olika kryddor, dressing, ketchup & ett fete glas med mjölk! Ska fantimig göra en nu!
haaambojaje är gott.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
hehe åt någon brugare på max som var ganska liten men dränkt i cheese ksota 70-80kr , det äckligaste jag ätit
Frasses all the way.
The absence of evidence is not the evidence of absence
1. Hemlagat 2. Storvrets Grillen 3. Robbans 4. Burger King 5. Donken
jo frasses är ju inte helt fel ute
jooda.
Max och 7:ans alltså sibylla, men det godaste är hemmagjort
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
vart hittar man frasses? :]
max alla dagar i veckan, ser ut som att majoriteten i tråden också tycker det, så case closed.
1. MAX 2. FRASSES 3. osv.....
Lugnt hemlagat. Men när det gäller snabbmatsställen är det lugnt mc d. Deras hamburgare är torra och äckliga men deras kycklingburgare är så sjukt god. Det kombinerat med att min mage pajjar om jag äter pommes, så då kan jag välja minimorrötter etc istället.
http://felidae-music.com
_Maria F24 - Vet vad hon pratar om! Jack in the Box klockan tva-tre pa morgonen ar bast!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Ser man till de större kedjorna är det väl Max, räknar man in Sibylla så är det väl de som kommer tvåa. För vanliga burgare skulle jag väl hellre ta en sibylla, men eftersom jag är vegeterian så är det max som gäller, deras green burgare slår de andras med hästlängder.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Max hamburgare, framför allt frisco är ju bättre och godare än vad både McDonalds och BK någonsin har levererat. Det är sån sjuk skillnad i smak, fan Max känns nästan hemmalagat..
Remember, Remember
Max eller BK, McD är för white trash alltså. Stekigt.
Skivsamlare
2008-03-23 12:17
MAX med ostdip
"Anpassa er aldrig" som Kaj Husell sa...
finns jack in the box i sverige? vart då?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag tycker att Max är överlägset godast av dom stora hamburgerkedjorna, men priset drar ner helhetsbetyget som fan. Jag menar, vem fan pungar ut 19 kronor för en jävla cheeseburgare?! Hutlösa priser. Annars är jag en trogen kund hos McDonalds, men Burger King faller mig inte alls i smaken faktiskt. En burgare på ett gatukök är dock oslagbart.
Plusikanten F6 Frasses är en hamburger kedja som finns i norra sverige, både max och frasses har bara funnits i norrland tidigare, men max har sakta men säkert börjat att klättra sig neråt Det var Frasses som kom på skrovmålet, och både Frasses och Max har alltid haft smältost vilket jag aldrig hittat på någon annan hamburgerkedja söderut tidigare
Jag skulle nog säga att bästa burgaren är örtmenyn på frasses,men vette fan om den är så prisvärd egentligen