I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Partyresa, vad rekommenderas?

Övrigt - Blandat

2008-03-25 11:07

Partyresa, vad rekommenderas?

Hej. Vi, tre-fyra 18åringar, funderar på att dra utomlands i mitten/slutet av augusti. Vilket ställe rekommenderas av dessa? Vi funderar som sagt på Magaluf, någon grekisk ö eller eventuellt  ibiza. Eller något liknande, dock inte Ayia Napa.

Vart är det mest drag vid den tiden?

Vilket ställe är det yngst åldersgrupp på? Inget vidare att komma dit så är genomsnittet 5-10 år äldre..

Finns det något ställe där det är mer blandat än det andra (ett ställle utan enbart svennebananer och britter =)) T ex på Magaluf, har man kul där om man inte är en 'bonde' som älskar sverige, fjortislekar, linda bengtzing och klubbar vid namn vikingen etc?

Tack på förhand :D

norrkööping

2008-03-25 11:13
beror ju lite på eran ekonomi åxå.
((MAAD))

2008-03-25 11:14
btw finns ett forum om resor ^^
((MAAD))

2008-03-25 11:16
Ekonomin ligger runt 8 tusen per person max (för en vecka)

davve_d
Jag såg det nu, måste vara ganska nytt :O
norrkööping

2008-03-25 11:24
några månader har det funnits  iaf,
alltså, om man inte kan lägga ut så mkt pengar så blir det ju lätt att man hamnar på typ en charterort vars dom flesta andra ungdomar med samma ekonomi hamnar, så då är ju tipset att ni skaffar lite kataloger eller dylikt och väljer ut ett som ser bäst ut för er. kan ju va värt å fara till ett billigt "svenneställe" och bo lite finare å ha mer fikkpengar =)
((MAAD))

2008-03-28 23:00
förlåt men låter bara så sunkigt..
men.
ni har sunny beach då där hälften av sveriges 80-talister har satt sin fot känns det som.
ayia napa finns också, varit där, helt ok..men som sagt, sunkigt på många punkter..och läste nu att ni inte ville dit!
ibiza vet jag inte mycket om, men känns som att där skulle iaf inte jag sätta min fot, men är ju ett alternativ till eran resa för där festast det HÅRT!
Försök hitta något ställe som inte är så sverige smittat, kreta är ju heller inget jag skulle rekomendera.
Egypten kanske?

fast skulle jag vara er skulle jag hellre skaffa lite mer pengar och dra en tripp genom europa och uppleva lite mer än en och samma strand och "Free shots" ställen..skulle nog kännas mer värt i längden:)

Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2008-03-29 10:23
Mn åker ni till Sunny Beach kan ni bli mördade av dörrvakterna och våldtagna av maffian så det är ingen hit!

Rhodos
Alanya
Kos
http://www.herrbitter.blogg.se/

2008-03-29 23:17
Alanya har jag hört mycket gott av från av min kompisar. Har själv aldrig varit på nåt sånt där festställe så annars har jag inte mycket mer att tillägga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-02 10:19
Seban , bulllshiiiiit
Tråd dödadar!