I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tatuera ögonbryn för 300

Övrigt - Blandat

   

2008-04-01 13:21

Tatuera ögonbryn för 300

Hej

Jag har en arbetskollega som just har avslutat sin utbildning. Hon har diplom samt köpt en stor väska med all utrustning från USA. Hon har dessutom fått en antställning på en salong på Östermalm. Hon har däremot inte fått använda sin utrustning något. På utbildning var man tvungen att använda skolans. Hon är jävligt duktig och har tatuerat på sig själv. I grunden har hon en makeup utbilding.

Det kostar ca 4700 kr på salong
Gör du det på en skola så kostar det hälften.

Nu tar hon endast betalt för färg och nålar vilket hon uppskattar till en 300 kronor max.

Detta kommer att ske inom 3 veckor på Kungsholmen.

Jag vet inte hur många hon kan tänka sig att göra det på då hon tänkte ta det under en kväll med tjejsnack och malebashing.

Jag orkar inte svara på frågor av tjejer som inte har haft en tanke på att göra det och ska bestämma sig nu för att det nästan är gratis.

Om det är någon här som har gjort det nyligen med de nya prylarna så kan väl du dela med dig.


(Ja, jag har ett hemligt motiv med det här)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.