I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dålig chef.

Övrigt - Blandat

   

2008-04-03 11:10

Dålig chef.

Hallå, nu ligger det till som så att jag jobbar på en datasupport som vi väljer att kalla hej, hej är privatägt.
Mitt problem med detta är jag är tvungen att pendla, har endast möjlighet att ta mig till jobbet med tåg eller buss, resan tar ca 30 min.
Det man lätt kan tro i detta är ju att dom ska vara lite förstående med några minuter hit eller dit, någon enstaka gång då kollektivtrafiken inte kan tillfredställa allas behov, men icke!
Som nyligen hade jag arbetstiden 12-22, dom enda alternativen var att anlända till staden jag jobbar i vid 10.00 (och döda 2 timmar) eller att ta tåget vid 11.30 och anlända till jobbet till 12.15. Jag ringde då upp personen närmast (fittiga floormanager) och frågade om detta okej vilket det abs inte var, talade om att det var företagets policy och att han i det läget hade valt 10.00 för att komma i tid till arbetet.
Jag har anställning vid behov vilket omfattar allt från 6 till 9 timmars arbetsdagar..

vet inte vart jag vill komma med detta, är bara bra jävla bitter på sånt här..

http://www.myspace.com/neckshotproductions
Fuck Flyckt