Blir så förbannad på detta.
Att det ska finnas arbets chefer som är totalt jävla pantade som snackar skit o sprider runt det. Idag ringde jag för att försöka få jobb som personligassisten igen då jag jobbade där förra sommaren fram tills jul, och dom vill helst ha samma vikarier innan pga att brukaren mår bättre utav det. Och så tog jag telefonen och ringde chefen då och han det första han säger är "vill du verkogen jobba?" och jag säger ja varför skulle jag inte villja det? han säger nä, jag tog upp det med ordinarie personalen och dom frågade mig om han verkligen ville jobba för att det har varit så mycket strul med honom och att han sitter mest och suckar och klagar och försöker undvika att jobba så mycket det går. och jag blir arg och säger att det inte alls har varit så utan tvärtom och även att personalen har varit possetiv till mig och att jag inte bytt bort en enda tid utan att jag jobbat övertid och så vidare, och han säger jaha men jag måste gå på min personals refferenser så du kanske skulle försöka hitta nått annat istället för jag är tveksam om du klarar av detta. SÅ nu har ja försökt ringa dom jag arbetat med men ingen svara men jag är 100% säker på att dom inte sagt ett skit dåligt om mig till honom. SÅ vad fan ska man göra åt detta, för han har gjort exakt samma sak mot min syster. så jag vill mest bara sätta dit den jävlen.. Någon mer som vart med om nått liknande och kom med tips nu.
RekFoto
Fråga chefen vem som har sagt vad om dig, försök få tag på den personen och fråga om det stämmer. Om det då inte stämmer som du tror så fråga om inte han/hon kan följa med till chefen och konfrontera honom. Samla på dig så mycket fakta du kan och ta upp det med honom. Eller elda upp hans hus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Maila och hota om battle eller gör som hon över sa
Jalla idiot systemet stänger snart!
Alltså, du verkar lite hetsig, eller så måste du bara sätta punkt oftare. Din chef har väl grundat sina åsikter på något, antingen sina egna eller andras uppfattningar, är du säker på att alla är så positiva? Annars är det väl bättre att du går o snackar med din chef face to face, ring och be om en tid och säg att du är jätteförvirrad över det som sagts. Fråga om alla sagt så eller bara vissa. (Jag har jobbat som personlig assistent från och till i fyra år, det yrket drar till sig folk som är missnöjda med sitt liv och är besatta av att klaga på andra för att själva känna sig bättre, man ska hålla sig på sin vakt) Ta upp att det är viktigt för brukaren med samma personal osv osv. Lycka till!
<br>
Det är Sverige vi lever i, alla är rädda om sitt eget skinn och kommer förneka allt du frågar om. Så jävla tragiskt men så fungerar fan majoriteten i det här fega landet.
RATED R!
Syrran vikarierade på ett äldreboende.. Hon verkligen slet. Sen när hon skulle söka jobb där igen så hade den ordinarie personalen klagat som fan. Hon fick ofta uppgifter som hon inte har utbildning/erfarenhet nog att klara av redan från början när hon började där, men hon stog ut och klagade inte ens. Ändå så gnällde personalen på henne enligt "chefen". Men hon övertalade chefen så hon fick jobbet till slut.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
konstigt man är nojjig och på sin vakt när dödsstraff väntar om man råkar bli sjuk. jävla liberalhelveten. högervindarna är fanimej kalla
http://www.kommandot.se/wp/
Använd Fire Bolts på honom, sen summonar du 100 skeletons som dödar honom, du kommer få fett med XP eftersom han är en boss. Kom ihåg att heala dig själv. Du kan behöva en fellowship, men var snabb på att loota! ;)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
hur mycket XP får man om man dödar en statsminister?
12 tror ja. :D
prefix for death.
är det mycket? och hur många skelett bör man ha med sig som backup?
Ja vet inte heller. Gissade bara. :D Men 2 skelettmän ska man nog ha med. å en vandrandepinne som kan gömma sig i ett träd, å hoppa på chefen när han kommer..
prefix for death.
sweet men för att gå ontopic, har inte ungdomen fattat att det här är vad facket är bra för?
Många som jobbar på olika boenden och hem älskar att snacka skit, de som är 30+ och jobbar där känner sig misslyckade och då går de ut över den nya personalen som inte alls kan jobbet i deras ögon. Så det är nog mycke stor chans att personalen snackat skit om dig, hur trevliga dom än varit mot dig.
my name is xelly smelly
Fråga chefen vem som har sagt vad om dig, försök få tag på den personen och fråga om det stämmer. Om det då inte stämmer som du tror så fråga om inte han/hon kan följa med till chefen och konfrontera honom. Samla på dig så mycket fakta du kan och ta upp det med honom. Eller elda upp hans hus bästa ever!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyvärr, men utbilda dig och skaffa ett bättre jobb? Arbetsplatser där folk vantrivs av olika anledningar (oavsett om de är medvetna om det eller inte) verkar infektera de anställda med ondska.
Sök upp han och .. dag 1. sätt ett kors (som finns på gravstenar) dag 2. heller bensin över hans trädgård ( om han bor i villa ) dag 3. skriver med sprayburk något fult dag 4. lägg ett grishuvud utanför hans dörr Sen räcker det för då har han förmodlingen ringt snut å vill ha huset övervakat. Men sen efter 1 månad gör du samma sak igen, fast på samma dag =) Bara för att skrämma han.
Johnny precis :)
my name is xelly smelly
Suck...
På mitt förra jobb, som hade sin beskärda del lismande rygghuggare, så dök det upp liknande situationer. Det finns nämligen en kategori människor som försöker lyfta sig själva genom att klaga på andra. De är oftast smarta nog att göra det dolt, och direkt till chefen. Om arbetsplatsen har en dålig chef, som i mitt fall, så kan han eller hon inte genomskåda de här personerna, utan får snarare en stark relation till dem. De blir chefens ögon och öron. Nu blir jag inte längre förvånad över att sådant här förekommer, men första gångerna jag såg det blev jag mycket förvånad och förvirrad. När en chef påstår att "personalen" anser något, då är det mycket ofta en enskild representant med en helt egen och otäck agenda.
Och som någon annan skrev, ett sådant ställe är det bara att lämna, för det kan man aldrig styra upp själv.
Ja men, saken är att på det stället jag vill/har sökt på nu är det bara 3 andra som arbetar ordinarie, 2 av dom känner jag personligen innan, jag vet att dom inte snackat skit och den andra är en över vänlig tant som gillar mig det är jag ju säker på haha.. Men på det andra stället förvånar jag mig inte om dom snackar massa skit hela bunten, ett jävla pack är det iaf. tack för alla tips då. jag får se hur det blir, vore ju kul att va på stället där dom snackat skit bara för att.
RekFoto