I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vart kan man få tag på Vote For Pedro t-shirt (STHLM)

Övrigt - Blandat

2008-04-06 01:08

vart kan man få tag på Vote For Pedro t-shirt (STHLM)

Jo nu kom jag på att jag skulle vilja veta vart man kan finna en sån tröja som Napoleon Dynamite har.
Vote for Pedro.
I stockholm, någon som vet?

Jag behöver den till på onsdag så börja inte med nått "beställ från internet" shit

Tröjan

2008-04-06 11:27
eftersom jag aldrig varit i sthlm så vet jag inte, men om du inte hittar ett ställe så tryckeri kanske?
 HELSINGBORGS IF!

2008-04-06 13:36
Dem hinner aldrig klart på 3 dagar..

2008-04-06 16:19
ett så enkelt screentryck tar max en timme att göra
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2008-04-06 19:13
Dem, de eller dom. ruskigt svårt att veta.

Det är inte bara uttalet som är svårt. Det är svårt att skriva rätt också. Eftersom vi inte gör skillnad på subjektsform (de) och objektsform (dem) av det personliga pronomenet i vårt talspråk (med undantag för några få dialekter) så har vi ingen naturlig känsla för när det ska vara det ena eller det andra i skrift. De är subjekt.  Dem är objekt.  Till exempel ska det alltid vara objektsform efter preposition (till, från, av, på osv.).
 HELSINGBORGS IF!

2008-04-07 09:26
http://www.bustedtees.com/pedro

köp den istället :)
loosage!

2008-04-08 11:25
www.undertexter.se har vell också tror jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-08 15:08
Gör det själv, inte alls svårt
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)