Nu ska alla Jack vegas "fans" få höra.. Jag började spela när jag bytade stad, pga rastlöshet och för jag var jämt uttråkad.. Började med att förlora 12 000 på en månad, fick inte ett skit i princip. Men men, för 5 dagar sen vann jag lite mer än 5 000 på en kväll, fick alla möjliga bonusar på 4-5 olika spel, satte ju in en massa pengar också men ja när det stängde var ju som sagt ca 5 000 i vinst. Men så, dagen innan julafton var jag ju dum nog att gå tillbaks och spela i hopp om att vinna mer, gick åt helvete förlora 2 800. Missade 16 av 17 480 dubblingar (ja jag räknade dom) och fick bara skit i bonusar. 2 dagar senare går jag tillbaks, spelar på 3 olika ställen, får till en början 4 kartor i "afrika spelet" som ger 2-3000 om man har tur, (fick det 2 gånger och 3 kartor 4 gånger) Total vinst: ca 350kr allt som allt. (Otur med wilds? ja...) sen spelade jag "pyramid spelet", fick 3 pyramider 3 gånger, total vinst: ca 400 kr. (har man tur kan man vinna flera, flera tusen) Sen spelade jag "The big easy", fick 3 bonus symboler säkert 8 gånger, total vinst: 6-700 (skit med andra ord för så många bonusar). Sen fick jag swinging bells 2-3 gånger, total vinst: ca 600, skit det med. Seeen, spelade jag spelet med 3 olika bonusar (Ja, jag kommer fan inte ihåg vad spelen heter), fick iallafall 3 guld mynt till en början, vinst ca 500. Sen fick jag hela 4 guld mynt (som ska ge jävligt bra) tog "mynten" i valet (tror jag fick 6 totalt, alltså 6 gånger kan jag spela utan att få någon vinst och fortsätta så länge jag får någon vinst), fick 2 vinster och resten var helt tomt, vinst ca 6-700 (suck) Slutade med att jag förlorade 6000 den dagen, när jag själv tycker att jag bör varit i vinst efter alla bonusar.. Otur? Så in i helvete. Min poäng är, spela inte.... och om du vinner "stort" en dag, skit i att gå tillbaks, du vinner inte mer, bara förlorar. Nu har jag knappt några pengar till nyår osv, man mår bara skit av dom spelen, speciellt om man är född med otur :) HejHej.