hjälp mig malmö!
Hallå! Jag ska flytta till malmö i sommar, men ge mig tusen tips på var jag kan söka jobb!! Måste ju ha ett jobb för att kunna flytta dit! Har ni andra nice saker å säga om malmö så gör det :P typ shyssta uteställen å så :D
eat me.
Kan bli svårt att tipsa om vart du ska söka jobb eftersom där finns så mycket, allt som finns hos dig finns även i Malmö, Gula Sidorna är din tjåmpiz osv. Klubbscenen i Malmö är rätt värdelös, kan nämna Slagthuset men det är väl det enda som är någorlunda ok, annars är ställena & uteserveringarna runt Möllan rätt mysiga. Men även på klubb-fronten råder jag dig att ta tåget över sundet! ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Inget ær shysst med malmø før mig længre, ær i oslo, inte mkt bættre hær heller, alla klubbar ligger i mitten, ha det kul på debaser LOL
CC#
Oj, mittendelen av texten försvann visst... Men det jag skrev efter Gula Sidorna-thingien var iallafall att ett hett tips är att söka arbete i Köpenhamn istället, de formligen skriker (skrek?) efter svensk arbetskraft.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
är du het får du jobba på mitt jobb.
Shame on a nigga who tried to run game on a nigga. Wu bucked wild with the trigga...
Vad kan du? ...är väl min första fråga. Du råkar inte vara grym flash-programmerare? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är nog tyvärr ingen flash-programerare :( däremot så är jag grym på foto. eller aa jag är grym på det mästa ;P
eat me.
Förutom att stava då. Förlåt. :/
Göteborg på låtsas.
Jobb har vi väl inte så gott om här i Malmö men som någon sa är Köpenhamn ett bra alternativ. Mycket bra löner lite sämre anställningstrygghet. Tar inte särskilt lång tid att pendla. Hoppas du hittar något som passar..
Kolla upp vilka bemanningsföretag som är verksamma i området då vi inte har koll på vad du vill jobba med eller vilka kvalifikationer du har.
Många jobb i dk betlar resan åt dig + en avgift / km bort du bor. och som sagts tidigare bra löner
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
Toastare
2008-04-15 17:17
pimpslap, vilket malmö bor du i? ;) rumble, inkonst, skånes ljudpark, jeriko osv. eller bara grymma uthäng!
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-04-15 17:19
salgthuset, privé, etage (eller vad det heter nu förtiden) ska du absolut inte gå till..
privé ush helvete. skånes djurpark? där var jag ofta när jag var liten =D
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
Malmö har visst shyssta klubbar, hur kunde du där uppe ens nämna slagthuset? Fördomar från min sida såklart men slagthuset = ultrablond, vita prasselbyxor med svarta string under, rhodosbränna, gympumpade killar, sjukt hårda vakter och sunkhouse. Jobb finns på bemanningsföretag, citymail eller äldreboenden.
http://www.earforcefm.blogspot.com
manpower, adecco och uniflex har alla stabila pooler i malmö.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Toastare
2008-04-15 20:04
-adde- KLUBBEN skånes LJUDpark.
Rent storleksmässigt är Slagthuset i en division för sig, sedan att de missbrukat skiten totalt & har allmänt kasst klientel pga det är en annan femma, men de har haft sjukt nice happenings där, både gällandes ljud & ljus. Ställena BountyBoo nämnde är värda, speciellt Skånes Ljudpark som drivs av vår skånska guldgosse Timbuk samt Johanna... Olsson/Olofsson/somethin'. Vågade inte tipsa om stället eftersom jag inte visste om det fortfarande var aktivt. Var några månader sedan jag bytte 040 mot 08...
BountyBoo F28 salgthuset, privé, etage (eller vad det heter nu förtiden) ska du absolut inte gå till.. Så man ska alltså inte gå till några av dom mest kändaste ställena i skåne? haha..
Bättre att kanske gå till Tegner eller herkules eller vilka små hack som finns i ditt Native lund då eller?..
Om jag var du skulle jag pröva dom ställena i malmö speciellt slagt huset. sen om du tar en tripp i danmark för guds skull missa inte Vega(s?)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Toastare
2008-04-16 00:28
JohnJohansson, men vad pratar du om? Jag har bott i Malmö, är 28 år och har sett the rise and fall av dessa ställena. Bästa i skåne? Ja om man gillar NRJ och neonlysen under sina bilar.. och Vega i copy? Du skändar staden... De klubbarna jag radade upp ligger alla i Malmö och de har de bästa bokningarna av hiphop akter och electro/whatever dj's... det är alltid packad och najs stämning. men vad vet jag, LookAtCleo kanske gillar storstadsbonne stilen som ibland dyker ypp i Malmö.