Hahaha^^ fan.. Dom e fan lika.. wow
prefix for death.
de är lika onda iallafall.... ..
sen hittade jag den här nyss haha. blondinbella och jocelyn wildenstein.
xD
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Kan någon berätta hur man lägger in bilder?
http://www.herrbitter.blogg.se/
Du drar in bilderna i den lilla textrutan bara :)
Not a follower, so Twitter has never been an option.
pimpslap F22 Det där är ju inte Zim, det där är Gir. Tillbaka till ämnet: Sjukt likt!
My heart lives in my vagina.
har lust att lägga in bilder på 2 av mina ex, för den ena är sjukt lik jennifer aniston på vissa kort o den andra courtney cox......bara komiskt att båda är med i vänner
Chelseas Tränare Avram Grant
och vem fan är du?
som britney säger gimme more!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
men jisses hur får man dit bilderna i tråden?
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
du markerar bilden och drar den till rutan här.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Choys, alltså fyfan, asg. Chocolate Raingrejsen har jag aldrig tänkt på.
tomten vs karl marx
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
hushållsnäratjänster vs engels
Tyska topmodel
svenska topmodel
ja dom är sjukt lika haha
http://www.myspace.com/choysmusic
http://www.herrbitter.blogg.se/
haha..ayatollas va bra
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
sista på big fred ser ju ut som organism 12.. pallar inte fixa med bilder dock
haha stackars sate o va lik jocelyn wildenstein!
haha ayatollas XD
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
fan vad värd tråd, satt och garvade åt det här med några polare runt 05. Favoriten by far.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ayatolla &
Choys kan sin skit, keep it up fellas!
Droppar några färdiga i brist på fantasi;
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
För stor bild, crap...
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Kofi Annan;
Morgan Freeman;
Orkade inte leta upp bättre bilder.
& en klassiker som inte får plats i tråden (klicka
här för att se hela);
anpassad för whoa:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan, blev för stor ändå och gör jag den mindre syns inte bilderna allt för bra.
Fiyah: Allt det där hade jag redan kommit fram till (& gråtit en frustrerad skvätt över), men tack för hjälpen ändå mah negro amigo! :*
pimpslap: ok, jag bara antog att du inte visste att man kunde ändra storleken, fel av mig. jag är inte "negro" men visst, varsegod ändå
Fiyah , att veta & att orka är dessvärre två milsvidda skillnader i min värld :/
pimpslap: det är det i mångas ;) sista ordet style :)
Fiyah: "det är det i mångas ;) " (Last) WORD! :P
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
nils: Mhm, det kan inte vara lätt att vara Donald Sutherland i dessa tider.
Christer Pettersson:
Chris Cooper:
Hangaround
2008-05-05 15:02
Björnbär:
Hjortron:
Skivsamlare
2008-05-05 15:29
Googlade runt bland bilder på martin kellerman för att påvisa hans likhet med moby, men så snubblade jag över det här exemplet på nån blogg.
Martin Kellerman
Mike Skinner
fair enough..
SpT: de två godaste bären av alla också. respect.
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Jonzon9: Inte för mig, bara ett tomt inlägg.
Jag har alltid tyckt att Charbel som har butiken Homeboy i Stockholm är tvär lik Ro-Cee
kan nog tyvärr inte hitta någon bild på någon av dom
Men för er som varit på Homeboy så kanske ni iaf ser någon likhet genom att titta på videon.. vore ju kul om någon satt inne på ett bra kort på han men :)
Hangaround
2008-05-05 23:36
Fiyha: Sanna dina ord. Hjortronsylt till våfflor, yummie.
eller så är hallon nr 1!? :P
http://www.myspace.com/choysmusic