I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Din skivsamling! [Bild/texttråd]

Övrigt - Blandat

2008-04-25 13:03

Din skivsamling! [Bild/texttråd]

Intresset för att köpa skivor har växt fram nu på senaste, och köper därför väldigt mycket skivor nu för tiden, och blev lite sugen på att se era skivsamlingar!

Ta kort på er skivsamling och posta här!
eller skriv ner, vilket som!

img509/2263/p4250002db2.jpg

Består av mestadels svensk hiphop tex fattaru, looptroop, timbuktu även lite millencolin, nofx
och lite annat krafs..

(såg att det funnits en tråd redan men var sugen på att göra en ny)

Så Posta era samlingar!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2012-01-04 22:36
moaarrr pixxx :)

2012-01-04 23:04
haha, gött att du uppar en typ 3 år gammal tråd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2012-01-05 15:47
tyckte de va dags =)

2012-01-05 18:46
Jag kan slänga upp bild snart...

2013-05-09 01:55
Ledsen att bumpa en så gammal diskussion, eller typ, för det är väl en av dom intressantare diskussionerna på siten. Och ledsen också för att halvt spamma, men det har jag fått tillåtelse för av en av administratörerna (Mfs), så det ska väl vara OK det med. Det jag försöker komma till är att det finns en ny site för samlare med en del som är tillägnad hip hopsamlande, http://www.collra.com. Gillar ni gruppen så bli medlemmar, för blir vi inte fler där så kommer den gruppen att läggas ned. En annan bra anledning att gå med är att det snackas om att göras små utgåvor av inspelningar, nya och gamla, som enbart kommer att säljas där, och även graffitikonst etc.