I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

äckliga jävla skit otur! ..

Övrigt - Blandat

2008-04-27 17:20

äckliga jävla skit otur! ..

nu är jag fan riktigt trött på allt det här.

allting började med att någonting annat slutade. va så att jag höll på ganska mycket med droger (hasch,gräs) för 2-3 år sen, va grymt jobbigt att lägga av osv .

och så nu försöker man här att leva ett seriöst liv utan sånt där, som en normal tonåring lixom i princip, men så går jag fan alltid back på allt, oturen sätter stopp för exakt ALLTING.
nu kanske ni inte förstår vad jag menar o kanske tror att ''wow killen har gått back en gång å nu vill han knarka, vilken tuffing'' men så är inte fallet, allting har gått åt helsike ända sen jag slutade med det där, och nu funderar jag på om jag går tillbaks till det, blir allting bättre då? lixom det är 3 år sen allt det där slutade, det kan inte vara abstinens el dylikt som gör att jag tänker på det iaf..

sry för stavfel och så vidare, im not the king...

var bara tvungen att skriva av mig, typ!.

Whiskey & Cola !.

2008-04-27 17:22
Jag brukar känna ungefär lika, men jag tror inte att det blir bättre av att röka gräs.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-04-27 17:27
Det kan va hårt ibland.
Men som Lillfrida sa, det blir då fan inte bättre av o slå en fet.
Allt känns jävligt gråskaligt ibland. That's life.
Brukar tänka o se på dom som fortfarande håller på, känna hur mycker klarare man är i skallen. Skön känsla o slippa det suddiga..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-27 17:29

ah det är ju iofs sant keffjeff, men samtidigt så blir det ju nästan så att abstinensen kommer tillbaks (kanske inte riktig abs) o får en att bokstavligt talat längta tillbaka, å samtidigt så triggar ju oturen upp det hela. o det känns som att man ska ringa å få hem en 5a direkt lixom..

blir så jävla sur å tänker: varför just jag?!?,. men så tänker väll alla typ..
Whiskey & Cola !.

2008-04-27 17:30
Att det gick bättre förr berodde nog mer på att det var under en smidigare fas i ditt liv och inte var direkt relaterat till drogkonsumptionen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-27 17:39

kanske är det så amfetaminpsykos, men det behöver ju inte vara så heller hehe.

snart blir det körkort oxå, vill inte ens ta det, vågar fan inte för oturen sätter nog stopp för det oxå. känns som att man sitter å väntar på det lixom. Går ju inte att slå oturen direkt :(
Whiskey & Cola !.

2008-04-27 17:42
klart du ska röka en holk ibland!= ) då har du tid över att reflektera detta ;)
((MAAD))

2008-04-27 17:48
hahahah abstinens efter tre år...efter att ha rökt dola. visst.

men det är ju klart att din hjärna vill ge sig något gott när livet är kasst, då tänker den på vad som brukade göra den glad dvs när du rökte förrut.
Dear God give us what you gave Moses, a burning Bush.<br> <br> 413 änna!

2008-04-27 18:21
varför ska du ta körkort om du inte vill?

2008-04-27 18:53
det finns inget som heter otur, bara dåligt spel och varians

2008-04-27 18:57
EVDB-LiGht X4
Otur är inte någon magisk kraft som drabbar vissa lite slumpmässigt. Antingen är du inkompetent eller så är du jävligt osäker på dig själv. Vad var det som var bättre när du höll på? Kan det bero på åldern? Om du var typ 15-16 när du höll på och nu runt 19 så har du självklart mer ansvar och kan inte glida igenom livet som förut. Kamma dig och skaffa jobb, skaffa hobby, nåt att längta till.

Om du är fortfarande rädd för denna "otur" så skaffa dig någon slags hartass som får dig att känna lite mer bekväm i tillvaron. Du verkar lite besatt av nånting som inte finns.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!

2008-04-27 20:14
om du kan hålla jazzandet på en lagom nivå så är det väl inga problem att tända på en gång eller två. men om du nu haft problem med ett beroende så är det kanske inte en så god idé att börja igen, särskillt inte om du har en dålig period nu. då blir det nog lättare att fastna igen eftersom du kommer vilja "trösta" dig lite offtare än vad som kanske är klokt. red ut dina problem och när livet börjar se ljusare ut så kan du belöna dig med ett par spliffar.. det är mitt tips iaf.
Idag är jag farlig

2008-04-27 20:52
...eller så gick det smidigt förrut för att du var för hög för att upptäcka att saker började bunta ihop sig - och nu kommer bi-effekten av ditt tidigare agerande?
Detta är kanske bara en "tröskel" du ska ta dig över.

2008-04-27 20:59
Shit va fan det e bara gräs, inte heroin.. fattar inte hur folk kan bli beroende av det.

2008-04-27 21:05
Skaffa en brud eller nån att snacka med istället för att söka råd hos folk som inte känner dig.