I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Geografiskt kåtslag

Övrigt - Blandat

2008-04-28 18:52

Geografiskt kåtslag

Har ni råkat ut för fenomenet. Det är nämligen så att sedan 3 år har jag fått bonge/ståfräs/stånd/erektion/ribba när jag passerat ett visst område med bussen till skolan. Sker varje morgon och har även hänt någon gång på hemvägen. Har funderat på om det är morgonståndet men kommit fram till att så inte är fallet. Det skumma är att det ALLTID sker på det stället. Det är inte särskilt sexigt landskap där heller, lite berg och industrilokaler...

Har det hänt er? 

I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)

2008-04-28 19:15
nepp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-28 19:16
fastsitter säkert i ditt huvud?!.?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-28 19:16
kanske är väldigt ojämn mark där ? dom säger ju att man kan få erektion av lite guppgupp..
Niceness!

2008-04-28 19:18
hmm...guppigt är det inte...men däremot är det rätt kurvigt. men det finns ett antal fler kruvigare vägar på samma bussträcka..
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)

2008-04-28 19:40

hahahha men det är säkert eftersom du tänker att nu kommer herren att stiga och e lite nervig och så, och då får du bonge..

Men vafan hur gör du sen när du går av bussen?

Graffare

2008-04-28 19:46
paaandy X0 Bältestricket, vad är du för man? ;)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2008-04-28 19:50
PuGe P19 hahah men lär vara lite svårt att göra det på en buss ..
Graffare

2008-04-28 19:56
beror väll på läget, sitter du utan någon bredvid så är det bara att "leta lite efter ipoden" eller nått
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2008-04-28 19:57
det dar har att gora med klassisk betingning. du har associerar att ga pa det stallet med att ha stand, for att det har hant innan. Det har fastnat undermedvetet och utloses (haha) nar du utsatts for samma omstandighet.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-04-28 20:03
isofu - jaa det låter vettigt faktiskt. nu kommer det bli sommar, d.v.s. ingen jacka att täcka över med. fan va pinsamt.
Borde gå och "träna bort" detta på något sätt?

2008-04-28 20:04
hahahahahaha
vilken buss är det? ;)

2008-04-28 20:05
Det har aldrig hänt mej men däremot blir jag ALLTID pissenödig när jag tar fram nycklarna o ska låsa upp dörren när jag kommer hem från skolan, spelar ingen roll om klockan 11,00 eller 15,00 ..sjukt:P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-04-28 20:21
När jag åker buss på morgonen så är det minst 3 brudar som blir alltid lite wett i muttan.. det är väll det, att det finns kvinlig saft som väcker din penis

2008-04-28 20:23
high5suck du skryter väldigt mycket om att du pillar fruntimmerna mellan benen..

hur vet du att det är minst 3 brudar som blir blöta? känner du? frågar du?

2008-04-28 21:40
haha du kanske associerar platsen med en tidigare sexuell händelse på just den platsen?
Vår shöööna stadsdel!

2008-04-28 23:21
hahaha! prova blunda hela bussresan, o så slår du upp ögonen när du får stånd. Om du har stånd då så kan du va säker på att det är något övernaturligt
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?

2008-04-29 00:02
major-sabeltand har ju lösningen!!
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!

2008-04-29 07:40

Ev. problem: Han får stånd 15 hållplatser efter den han egentligen skulle ha gått av på.

2008-04-29 18:05
ett annat eventuellt problem skulle kunna vara att när han blundar så skulle det kunna sätta sig en kåt tant på 178 kilo jämte honom som bara väntar på att överfalla honom.

2008-04-29 22:30
jag är mest impad på det supersköna trådnamnet :D
geografiskt kåtslag är ju genitaliskt! eehm... genialiskt..
RATED R!

2008-04-29 22:32
UtanAttTveka F20 jag känner DOFTEN! jag är så manlig att jag kan känna doften av kvinnlig saft

2008-04-29 22:33
sure thang. och jag känner doften av flens varje dag..... åker vi samma buss?

2008-04-29 23:08
min krabat reser sig alltid när man är i klädesaffärer, kan vara dom lättklädda skyltdockorna som spelar mig ett spratt

2008-04-29 23:17
Utan tvekan så sitter vi på samma buss, flens here i come!