I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur öppnar man bagageluckan?

Övrigt - Blandat

2008-05-04 22:54

Hur öppnar man bagageluckan?

På en Bmw 518 1990? Morsan och farsan var precis ner och köpte en bmw men eftersom vi aldrig haft någon så har ingen av oss någon aning om hur man får upp bagageluckan på fanskapet? Sitter ingen spak vid förarsätet eller nånting. Tacksam för svar // Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2011-09-05 22:19
jag uppar denna tråden för att jag har samma problem, med bmw 518i -94
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2011-09-05 22:26
Damn det var en gammal tråd, kan dock säga att problemet på mitt var att man tröck in hela låset. Oerhört svårt att upptäcka med knappen intryckt och i baklås. Dock är bilen skrotad nuförtiden och äger en 525i istället! Men som sagt, kolla så inte låscylindern är intryckt eller om du har en vipp under skarven som breaky_grl skrev det är nämnligen så jag har på min 525a nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-06 00:22
Hahaha classical shit!
 http://www.myspace.com/murderdem
Graffare

2011-09-06 19:04
hittade knappen! det var nyckelhålscylindern man skulle trycka in..
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"