I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Returnera Vara

Övrigt - Blandat

2008-05-05 21:00

Returnera Vara

ska returnera vara till caliroots , på returformuläret så kan man välja bank och där inte swedbank , räcker det bara att skriva sitt kontonummer då och clearing nummer ?

och är dte säkert att man får tbx pengarna ?

tack

2008-05-05 21:27
Jag råkar ha ett returformulär här precis och du väljer Föreningssparbanken, då de på caliroots inte ändrat sitt formulär efter att Föreningssparbanken bytt namn till Swedbank. Du skriver sedan också kontonumret och clearingnumret. Ifall du har betalat med kort (visa, mastercard osv) så kommer pengarna tillbaka på kortet genom en återbetalning.

2008-05-05 21:48
betalade med postförskott så får väl dem inom nån vecka eller så

tack så jättemycket : )

2008-05-05 22:21
Muah_fucka P19

Då kommer pengarna in på kontot, caliroots är tyvärr inte kända att vara allt för effektiva med varken återbetalningar eller byten i övrigt, men som sagt, de lär komma in på kontot ditt inom en vecka.

2008-05-05 23:44
Caliroots service är ett jävla skämt faktiskt!
hejhej

2008-05-06 10:08
co-sign
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-07 22:16
lämnade det till posten ida , hur länge har det tatt för er andra ? om jag inte har fel så får man inte tbx hela summan

2008-05-07 23:02
Hela summan får du tillbaka, minus frakten du själv betalar för att skicka tillbaks det förstås. Det har väl tagit runt en vecka för mig!
hejhej

2008-05-12 20:46
låter bra , synd bara att jag sitter och grämer över mig själv för noja över att skrivit fel kontonummer eller clearing så jag inte få några pengar , är det så att dme kollar upp på kontronumret så det stämmer andress oså vidare ? , om clear numret är fel så går dte väl in på nån annans konto , eller att paktet inte kommer fram