I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur får jag honom att förstå?

Övrigt - Blandat

2008-05-07 02:42
desperate times call for desperate measures

2008-05-07 02:42
som man brukar säga i amerika

2008-05-07 02:44
Lillfrida Blivit? du har väl alltid varit lite galen, velat starta familj med en åsna o grejjer!

! Haha Word!
my name is xelly smelly
Redaktionschef

2008-05-07 02:52

två förslag:

1. Har du inte råd eller tid, så låna pengar och dra dit ändå. Säg upp dig från jobbet, gör vad som krävs. Är han så bra som du påstår att han är, så lär det ju vara värt det. Och vill han verkligen ha dig, så blir han glad oavsett hur eller när du kommer.
2. Tror det kan krävas att du antingen ryter till, blir arg, börjar gråta eller något annat som får honom att vakna till liv och inse att du inte driver. Det finns ju en gräns för hur bra någon kan vara på att "driva" med någon. Om du testat alla varianter över telefon, så låna en webbcamera, spela in en film med digitalkameran eller whatever, där han får se ditt kroppspråk också. Kroppspråket är ju typ 70% av alla kommunikation :)

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-05-07 02:56
Oracle P24
Jag måste säga att ditt första förslag skulle skrämma vettet ur mig. En tjej jag aldrig träffat, som dyker upp utan förvarning? Det låter inte helt perfekt i mina öron :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef

2008-05-07 03:00
vill man vinna måste man våga chansa ...

Jag vet inte själv hur jag skulle reagera. Det beror väl lite på hur tjejen skulle göra sin "entré" haha ... Om jag själv var intresserad skulle jag köpa det direkt, romantiker som jag är ;)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-05-07 03:44
Ta han till dig. Så får han visa va han går för..
Hoppas att tradera har något billigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-07 03:50
"sant där. får testa den ;P"
jag betalar din biljett om du kan va min sexslav :P

2008-05-07 13:33
Lillfrida 

Det verkar inte som om du heller e så pass allvarlig.
Om du nu verkligen känner som du känner för honom så skulle du åkt till honom och bevisat det för honom.

Ta dig tid , Låna eller fixa pengar på något sätt. det är det enda sättet du kan bevisa för honom att du inte driver. finns inget annat du kan göra för han lär inte komma till dig först eftersom han antagligen  tror att du driver.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-05-07 14:07
Känns som att det är han som inte är så seriös.

2008-05-07 14:15
Ring han o säg att du kommer ner. Är han positiv till det, så tigg tågpengar.
Är han motstridig så förklara för honom att han from nu är blockad, så tar du bort han helt och hållet och träffar en ny snubbe... Jag menar 4,5 milj manliga invånare.. hälften gifta och hälften homosexuella. Enkel match =)

2008-05-07 14:17
Jag tror lätt han skulle fatta om du skicka länken till denna tråden.

2008-05-07 14:37
Hur långt ifrån bor ni egentligen? Är det tåg, buss eller flyg-avstånd?

Han låter som den fega i det här fallet. Har du bett honom komma direkt hem till dig? Byt det då till något café eller annan neutral plats. Detta så han/du kan gitta om någon känner sig obevkäm.

Har du sett bild på jonen? Han kanske känner sig fysiskt underlägen då du kanske är the BOMB och han är DJ Qualls look-alike :D
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-05-07 14:51
Nu har jag inte läst igenom den här tråden något vidare noggrant så jag reserverar mig för eventuella fel & missuppfattningar.

Men DU ska alltså bevisa att DU är seriös? För en kille som kommer med lame undanflykter varje gång det drar ihop sig att träffas, & dessutom tror att du har kille? Jag menar, tror han på allvar att du har kille & ändå sticks around så är ju det i sig ett rätt gravt karaktärsfel, & är det bara som han säger för att jaga bekräftelse från din sida är ju det också en lame undanflykt till att inte engagera sig. Om han bara slår ifrån sig istället för att värdesätta & ta till sig bekräftelsen du ger honom så ger han dig ju inte ens en ärlig chans, alternativt bara är plain respektlös.

För din egen skull - SNAP OUT OF IT! ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-05-07 15:14
utan att ha orkar läsa igenom alla inlägg har jag följande att komma med. jag tror att du måste ställa ett ultimatum. har du gjort det och fallit till föga så försök göra det igen. ledsen att behöva säga det, men är han inte smart nog att fatta att du menar allvar finns det nog inte så mycket mer du kan göra. det gör ont att inse att han är feg eller ointresserad, men du plågar bara dig själv genom att ha honom kvar i ditt liv. försök hålla dig sysselsatt med annat och var hård med att inte på något sätt ha kontakt med honom förrän han visar lite initiativförmåga. och när han gör det, var hård med att han måste sluta leka allan ballan.

2008-05-07 16:02
naaaaaaawwwwwwww han är ju osääääker... å lite rädd att åka till dig.. å lite blyyyyyg

fattar ni inte det

VA SÖTT...

2008-05-07 16:08
Han kanske har sett din whoa-presentation. "Jag hjärntvättar mina pojkvänner."

Seriöst, ställ ett ultimatum.

2008-05-07 16:22
Skit i honom alltså, hade han velat så hade han tagit sig tid. Bespara dig skiten och anvænd din tid till att komma øver det istællet. Killen inser ju inte ditt værde.
Why the fuck can't emcees emcee no more?

2008-05-07 16:32
Tack för alla svar.. och just nu så vet jag fan inte vad jag ska göra.. :/
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-05-07 16:58
Och som ngn sa.. att jag skulle länka denhär tråden.. Om han ser denhär tråden så kommer han ta det som "ännu ett bevis på att jag driver"..

Vad jag än gör så är det ett bevis :S
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-05-07 16:58
Kom igen då Frida. Hur långt ifrån bor han? :D

Remember what I said;

de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-05-07 17:19
Drygt 53 mil..
Producent

2008-05-07 17:30
alltså du är ngo inte kär i honom, du är kär i den bild du har målat upp av honom i ditt huvud, hur eran framtid ska vara och hur jävla perfekt och sagolikt allt komemr varam ed honom. fast jag kan lova dig, han är inte speciellare än vilken kille som helst.

det finns liksom ingen själsfrände på direkten, det är något man bygger ihop själv! i promise
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-05-07 17:31
Jag har aldrig sagt att jag är kär eller att jag har hittat ngn "själsfrände".. Jag gillar honom, inget mer. Och jag kan nog inte måla upp en bild på det sättet när jag aldrig ens träffat killen?

Producent

2008-05-07 17:32
.. alltså jag menar att man bygger ihop en själsfrände tillsammans med sin partner, alltså att man liksom växer ihop. det är inte som på film, att man vaknar upp en dag och är galet kär i någon man träffat på en resturang och två veckor senare är man gifta..
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent

2008-05-07 17:33
lillfrida, det låter ju så eftersom du är besatt av honom.. som du sa själv..

2008-05-07 17:34
Användaren är inloggad fyra F25

Jag är inte besatt av honom utan mer av att lyckas visa honom. Jag vet inte, jag har hakat upp mig för mycket på det. haha

2008-05-07 18:02
"Jag hjärntvättar mina pojkvänner!"
->
säker på att det inte är dig själv du lyckats hjärntvätta?

2008-05-07 18:05
Användaren är inloggad Priyan

Nej, jag är inte säker.

2008-05-07 18:55
Jag tror inte att han driver, jag tror bara att han är lite seg ihuvet!=)
Men det är väl klart att han inte vågar (lr vad det nu är) om han tror att du driver?
Vad var det jag sa?

2008-05-07 18:58
Användaren är inloggad Kekke_lol X0

Du TROR inte att han driver?

2008-05-07 19:00
LillFrida.

Jag TROR inte det, men hur fan ska jag veta? känner inte snubben lr ngt vafan!
Vad var det jag sa?

2008-05-07 19:01
"okej"..

2008-05-07 19:03
Men, NEJ JAG DRIVER INTE!
Vad var det jag sa?

2008-05-07 19:04

Jag säger detsamma, jag driver inte heller.

2008-05-07 19:05
LillFrida

Bra det då!
Vad var det jag sa?
Producent

2008-05-07 19:05
ahaaa nu fattar jag..

men typ.. säg att du gillar honom ba! och att han får skylla sig själv om han inte kommer och hälsar på

2008-05-07 19:08
Användaren är inloggad fyra F25

Har gjort.. :( Vet inte om det hjälper?

Ja, som fan.

2008-05-07 19:12
LillFrida

Men du vet faktiskt vrf jag inte kunnat komma senaste veckorna!
Annrs har det vart att jag vart lite chiken,lite jobbigt att åka mer än 50 mil å sen bli "ägd"
Vad var det jag sa?

2008-05-07 19:14

Vem ska äga dig? "Man måste våga satsa för att vinna.."

2008-05-07 19:22
LillFrida

Du , genom att typ inte stå där lr ngt=)
Vad var det jag sa?

2008-05-07 19:31

Jag kan tälta där i en vecka innan om du vill? Om det får dig att känna dig säkrare?

2008-05-07 19:32
LillFrida

HAHA, Gört. Men glömm inte att ta med Åsnan! å nu menar jag inte dig ;D
Vad var det jag sa?

2008-05-07 19:37

Det är ju du som ska va min åsna, och dig kan jag ju inte ta med?

2008-05-07 20:24
LillFrida

1 jag är ingens! ;o
2 Nae för att jag kommer jue en vecka efter att du campat där ;D
Vad var det jag sa?

2008-05-07 20:27

Inte nu. Men du SKA va min ÅSNA. så fo!

2008-05-07 20:33
LillFrida.

Nej.
Vad var det jag sa?

2008-05-07 20:34

K, dissarå.

2008-05-07 20:35
ok

detta är inte sött nej.. att ni ska diskutera saken framför alla här är lite desperat..

ta det på tele istället...

det söta försvann

kekke.. säg som det är sen.. du är blyg.. det är inne å vara blyg.. hon kommer gilla dig mer

2008-05-07 20:37
Fraodi

haha, vafan!?
Vad var det jag sa?