I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pinsamma situationer pga handsfree

Övrigt - Blandat

2008-05-08 22:42

Pinsamma situationer pga handsfree

Berätta roliga situationer som har uppstått genom att någon har pratat med handsfree i telefonen.

Here goes mine;
Har en polare som berättade en en grej som hände för ett tag sen.
Han brukade gå samma väg till skolan dagligen och nån gång i veckan så möter han en kvinna som han tycker är jävligt fräsh, men det blir som vanligt att han kollar på henne och blir det ögonkontakt så dyker blicken snabbt ner.

Sen en dag på väg till skolan så ser han sin skönhet kommer springandes mot honom igen, och helt plötsligt ropar hon "Hej!" och han får för sig att hon ropar till honom och säger hej tillbaka med ett leende. Det han efter ett tag fattade var att hon hade en öronsnäcka i ena örat :)

Kom på idén idag när jag var på väg hem med en nyköpt pizza, och jag hör någon precis bakom mig ropa "VAD GÖR DU?", kollar bak och det kommer en gubbe cyklandes, och jag tänkte vafan vill han nu då? Sen cyklar han förbi mig och fortsätter snacka.

Kan tänka mig att det hänt mycket roligt pga denna uppfinning som måste ha uppfunnits endast pga alla pinsamma situationer som den skapar!

^ Smart sagt.

2008-05-08 23:11
Stod på busshållsplatsen på morgonen för ett tag sen och prata i handsfree när bussen kom, och precis när dörrarna går upp så säger jag i telefonen nåt i stil med -Jag vakna jättetidigt helt själv i morse, utan väckarklocka! Varpå chaffören med världens leende svarar Jasså det säger du!
Inget pinsamt direkt, mest bara lite kul när jag hade gått och satt mig sen..
Kände mig lite som en sån som pratar massa med främlingar i brist på andra att snacka med.
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses.
- Hit it."

2008-05-08 23:23
Stitch, gillade din :P alltid kul med roliga situationer ^^,
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-05-09 00:26
sag pa nan hidden camera show, da en brud star med solglasogon och borjar prata med killar pa stan, typ: "hey how are doing?! What are you doing tonight?" osv.. Killarna svarar pa alla fragor och tror att dom haller pa att bli uppraggade.

Efter en liten stund satter hon fingret pa oronsnackan och sager: "Hold on Liza, some loser here thinks Im talking to him... What do you want?!" och killarna blir asgenerade och vet inte vad dom ska saga hahaha

vilket program var det?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-05-09 00:29
hahahaha isofu ta reda på vill see

2008-05-09 13:02
isofu är det inte en reklamfilm
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-05-09 14:17
nu får nån allt ta å gräva lite i youtube arkiven :D
work some magic

2008-05-09 16:13
haha,. handsfree är kul!
Var på ica och handlade när jag snakkade med min kompis och vi pratade inte om nått
speciellt så jag gick runt å kållade på saker och sa ungefär "Hmm,. Vad ska jag ha,. lite juice kanske? nää, för dyrt,. köper nått annat istället,." osv,.
folk måste juh tro att man är knäpp. Det gillas! :P
kikk ass

2008-05-09 16:17
isofu hahah det där är ju fan bara elakt fan :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-09 16:17

isofu: kan det vara det där brittiska programmet med de där tre svarta tjejerna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-09 16:18
isofu

haha du menar säkert Girls behaving badly

awesome program!
um dois...

2008-05-09 17:40
Satt på tunnelbanan med telefonen i handen och lyssnade på musik. Efter ett tag ringer telefonen och det är en tjejpolare som ringer (eftersom jag lyssnade på musik så svarar jag såklart i min handsfree). 
Eftersom jag och bruden som ringde har en väldigt bra kontakt brukar vi oftast driva lite med varandra, så jag svarar; "vafan vill du!!" lite högre än vanligt.
När jag precis hade svarat  så åker tåget in i en tunnel och samtaletbryts.
Tyst sitter jag kvar och har hela tunnelbanans ögon på mig, som antagligen trott att jag va helt efterbliven eller hade ADHD!

Satt där generad och ville bara att tåget skulle nå stationen jag skulle av på.

2008-05-09 18:15
isofu P3

haha det där har dem gjort på "rajj rajj" (det heter så va?!) också :D
JMD, Jag Måste Dansa!
Redaktionen

2008-05-09 19:06
Draken

Hahaha! illa!
namaste

2008-05-09 20:07
haha draken
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2008-05-10 02:13
haha jag kommer inte vad det ar, definitivt inte en reklamfilm iaf, och inte heller det med svarta brittiskorna. Det var amerikanskt och bruden var vit och blond.

Kan vara Girls Behaving Badly, men det kanns som nagot jag har sett for langre tid sedan och GBB har jag bara sett sista manaden typ.. Det ar faktiskt typiskt en san grej dom skulle gora dock.

btw hon halvfilipinskan e fett cute!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-05-10 02:16
Har hänt ett X par gånger att handsfreen åkt ur mobilen när jag lyssnat på musik och så har musiken börjats spela högt i bussen. Usch och fy vad jag hatar sånt.

2008-05-10 02:39

krossad_anka F18  hahaha det hande min brorsa pa en forelasning pa socialhogskolan! fast det var inte vilken musik som helst utan den har, medan gubben sjunger:

sa hela klassen borjade garva och tror sakert fortfarande att han lyssnar pa dansband :D

2008-05-10 02:50
det var Girls Behaving Badly jag snackade om for ovrigt. hittade det har:

Hands Free Job
Tori talks on a hands free cell phone, and passersby think that she's talking to them.

http://www.tv.com/girls-behaving-badly/episode-107/episode/461956/summary.html

2008-05-14 16:34
isofu P3 hahhaahah stackare :D

2008-05-14 17:45
krossad_anka F18

händer mig med ibland. dock så brukar jag inte märka att musiken i hörlurarna har upphört förens efter ett par minuter. de e fan inte kul alltså

2008-05-15 14:01
Fan den här tråden var ju rolig! Har desvärre inget att bidra med. ;/
Evil under Good