Smart sagt
Vad är det smartaste ni har hört någon säga? De kan vara en känd person eller bara en kompis eller vem som helst.
Göteborg
Toastare
2008-05-11 23:13
**Tråden rensad** det SMARTASTE någon sagt, utan någon ironi i det... det finns en tråd om korkade uttalanden.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo F28 så du missade ironin i inlägget över dej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla borde bli respekterade som individer, men ingen avgudad. Det är inte känt med vilka vapen det tredje världskriget kommer att utkämpas med, men det fjärde kommer att utkämpas med stenar och pinnar. två riktigt smarta av Albert Einstein
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Må bra Lev väl av min far. Hans motto har blivit mitt motto.
hehe snygg blunder av bounty ;) skön ironi! ;D smartaste;ät inte gul snö, och kolla alltid åt sidorna då du går över en väg"
((MAAD))
Folk är dumma, men personer är smarta.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
se på förändring som förbättring ..kanske inte det smartaste, men något väldigt klokt en god vän sa
här får du lite kärlek
The planet is fine, the people are fucked - George Carlin
1. There is no common sense in common sense. 2. Everyone lies. (House) 3. Everyone lives for them self there is no such thing as an unselfish act. (House)
Den som glömmer historien är dömd att upprepa den. The death of one man is a tragedy. The death of millions is a statistic. Dessvärre herr Stalin som sagt, annars är det en bra quote! Man is defined as a human being and a woman as a female - whenever she behaves as a human being she is said to imitate the male. <3 Simone de Beauvoir Dead Prez' The beauty of life is mine today är väldigt vacker på något sätt..
<br>
If You Doubt, You've Already Lost!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Knowing is half the battle. (Alternativt) Loosing is half the battle. Sagt av lite olika kan dock komma ihåg vem.
"Heard about the guy who fell off a skyscraper? On his way down past each floor, he kept saying, to reassure himself, so far so good... so far so good... so far so good…' How you fall doesn't matter. It's how you land." Från filmen La haine (medan vi faller)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
"Second place is the first loser" -- Papoose m.fl.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt.. eller något sånt. ganska cheezy. Sen är det ju ingen som sagt det utan jag läste det. men iaf kul jul. fast när jag tänker efter så är det inte så mycket smart i det heller. fan jag bidrog ju inte ett skit nu
Do what thou wilt shall be the whole of the law. Love is the law, love under will. och sen citatet nedan i min forumsignatur..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Saker och ting löser sig alltid, antingen på ett positivt eller negativt sätt Man börjar på sätt och vis om på noll igen efter det, men om man ser lite djupare, så stämmer det väldigt bra. Trots motgångar utav en händelse, så gäller det att skaka av sig det negativa och börja om från början. Med mengångar kommer man inte heller långt. Dvs man lär sig inte mycket, eftersom det är utav misstagen man lär sig. Jag tror nog att jag lever efter detta. Försöker alltid att vara positivt inställd till saker och ting och lära mig utav misstagen. Funkar oftast väldigt bra. Men ibland så gör man samma misstag fler än en gång utav ren dumhet.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Jag tror inte på vad jag säger, men jag säger vad jag tror - Ingen aning
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Jag gillar "Beauty must be defined as what we are. Or else the concept itself is our enemy". Ju mer jag funderar på det desto mer hittar jag i det. The rabbit hole goes deep :P
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
Gillar att många av citaten är översatta, men inte till svenska - vad är det med engelskan som är så lockande? :) Har dock för mig att vare sig Stalin eller Einstein-citaten är riktiga citat utan antingen parafraser eller rena påhitt (dock i genren "det här låter så jäkla smart att einstein kunde sagt det)... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
! :
Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt.. eller något sånt. ganska cheezy. Sen är det ju ingen som sagt det utan jag läste det. Tror det står i bibeln? Eller någon annan helig skrift..
Mitt bidrag: Du har ingenting för att vara snäll min son.
Farsan trutade i mig det sen barnsben. Och korkad som jag är så tror jag fortfarande att det är smart sagt :) Stämmer ju till en viss gräns.
RATED R!
Teddybjörn P21 Kan vara mycket möjligt