I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sicilien i augusti

Övrigt - Blandat

2008-05-15 13:40

Sicilien i augusti

Jag och en kompis har fastnat för en billig resa till Giardini-Naxos, Sicilien, en vecka i aug. Vi är två tjejer runt 20 som vill ha sol, bad, mat, lite fest och massor av italiensk stämning.

Så ni som har varit där (eller ni som har massa förutfattade meningar ändå);
Hur är det? Tips på saker som man inte får missa? Vad ska man missa?

Tack

2008-05-15 13:44
Missa kulorna som flyger mellan rivaliserande maffiafamiljer. höhö
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-05-15 13:53
Väntade mig nåt Cosa Nostrainspirerat svar, men det gick snabbare än jag trodde. Har redan stött på maffiakrig mellan ryska och montenegrinska maffian. Cool jag är va? Va? ;)

2008-05-15 16:08
öö, jag är från balkan.. det värsta av båda dom världarna ;D
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Manager

2008-05-15 16:12
sol, bad, mat.. yeah right.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-05-15 21:03
Yun_DI

Huh? Vill du utveckla?

2008-05-22 18:52
Kom igen då. Någon som känner någon som känner någon som någonsin har sagt någonting om Sicilien?

2008-05-22 22:54
Sicilien är schysst. Tog en tur dit under en tågluff för många år sen. Har varit i Taormina, Messina , Castroreale och Savoca (där Gudfadern spelades in). Dock aldrig i Giardini-Naxos. Men jag tror att det påminner mycket om Taormina, ligger precis bredvid om jag minns rätt.

Taormina var fint. Fina stränder och schysst stad. Dock lite väl mycket turister. Jag antar att Giardini-Naxos också är ganska turistigt då det är ett charterresmål.

2008-05-23 14:08
Sicilien är ju svinnice. God mat, varm sol, badvänligt vatten osv.