Resan är målet

Övrigt - Blandat

Resan är målet

Ska cykla iväg ett par dagar med en polare i sommar, bara för sakens skull. Luffa runt i sverige på varsin cykel, men vi vet inte vart vi ska sticka. Vi fixar ställen att bo på under vägen, om det är fint väder så slaggar man under cykeltältsuppfinningen( fråga om ni vill veta vad det är).

Men det jag söker är sevärdigheter i Sverige som man måste se om man ska luffa runt i sverige. Eller allmäna tips på sköna ställen och vägar.

Vi bor i Stockholm kan tilläggas, vettefan hur långt vi orkar cykla men ge oss förslag så fixar det sig!

Peace!

(Inlägget ändrat av Rachel 2008-05-18 16:45:18)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Vad är cykeltältsuppfinningen?
^ Smart sagt.
Det är hemligt
Den som ger oss det bästa tipset får veta vad det är.
Låter väldigt kul. Borde jag själv gjort under mina sommarjobbstomma sommarlov. Kanske kör runt i skiten med bil istället.

Är ni seriöst intresserade av att se speciella byggnader och med svenska mått häpnadsväckande naturfenomen eller bara cykla runt, ha skoj (hmm), träffa på andra svenskar och supa med dem?
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Inkonkret

Vi är inte speciellt intresserade av speciella naturfenomen eller byggnader. Vi vill bara ha skoj, ha roliga grejer att göra på vägen, träffa sköna människor och se feta saker.

Men det är bra att ha något mål med en resa så att man inte bara cyklar runt i cirklar:D

Det viktigaste är inte att vinna, utan att ha kul!
btw så fick jag ett önskemål från min resekompis, han vill se ett vattenfall.... ett stort vattenfall
Kom på en till grej, min resepolare (mögelfar) gillar ju som vi alla vet att fotografera saker och ting. Så nu vill vi ha något speciellt man ska fota i sverige som man inte får missa? Eller bara något skoj tema.
kaknästornet har jag hört ska va rätt maffigt!
b0b0b0b0
om ni e klåddrare så besök alla fames i hela sverige!!!!!

Allt beror ju på när ni ska åka, om ni vet datum så kan ni ju bara kolla runt vart det händer feta saker i sverige och cykla dit! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Det var väl inte så att dom skulle cykla igenom hela sverige, eller har jag fel?
annars hinner man ju ganska långt på ett par dagar!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
nej, vi ska inte cykla igenom hela sverige på ett par dagar.

En bit, dra till något skönt ställe och chilla där.
Dra till dalarna! det är nice där, sen finns ju mögelfars vattenfall där också!

: )
jo, han visade det förut:D Dalarna blir najs, sveriges största vattenfall ser man ju faktiskt inte varje dag.
Absolut inte, så det tycker jag ni ska besöka!
Sen kan ni ju alltid cykla hem till Simba, han bor i dalarna! haha.

Vad är det ni vill göra liksom?
Leva livet, se andra saker än stockholms trista betongväggar. Festa med nya sköna människor, ha skoj helt enkelt!