Studentpresent hur går man tillväga?
tja Tjejen tar studenten och jag undrar vad jag ska köpa till henne, budgeten är hyfsat stor men tilläggas ska att jag inte kan närvara vid själva student dagen. frågan är väl relevant för många andra också så KÖR!
Toastare
2008-05-18 21:52
ett smycke... helst en diamant på rätt många carat. Be henne tacka mig sen.
Jag skyller allt på Emma!
ah köp henne något hon har nytta av på studentdagen (läs: sprit (helst champange)), om du nu är gammal nog att få handla på systemet. annars skulle hon nog bli riktigt glad av BountyBoos förslag iof
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo sa det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-05-18 22:43
Fiyah, sprit på studenten känns väl rätt dumt? Dagen då ens föräldrar handlat hem sprit i överflöd till ens studentfest... och man druckit hela dagen. nej en fet diamantring vill hon ha! eller halsband..eller armband... eller bara stenen inslagen i pengar.
Helvete vad ni siktar högt tjejer!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Toastare
2008-05-18 22:47
ASUL, ja det måste man göra...
Klart! Tyvärr gör det jätteont den dagen man slår i marken :)
Toastare
2008-05-18 23:12
ASUL, nej det fina är ju att materiella saker inte gör så ont att förlora som emotionella förluster. Zkoja bara.. men hon blir nog glad för en diamant.
Jag skulle bli skitarg om jag fick smycken. Skulle nog bli gladast för sprit eller pengar.
Toastare
2008-05-18 23:31
Jonka, men herregud..sprit får man ju i mängd och du har druckit hela dagen. 2 pengar ger din släkt dig.. att få cash av sin respektive känns fattigt och horigt.
Jag håller med, sprit känns tråkigt. En grym grej är en resa någonstans, behöver inte bli dyrt och så men det är alltid en shysst present.
Jaja, såg inte att det var hans significant other som skulle ta studenten. Men smycken skulle ja fortfarande inte bli glad för. Personligen kan jag inte finna något större värde i en liten sten. Vad sägs om en liten resa?
bara stenen (diamnant, min anm. ) inslagen i pengar. låter som en riktigt fin present, jag röstar för det.
lyssna på Bounty, hon vet bäst (i detta tillfälle iaf)
jag hade druckit i 10 dagar men jag vart inte ledesen för det när jag fick öl och pengar av en vän till familjen :) Det är extra bra när man inte har väntat på/tänkt på att få nåt av någon och man får det.
DIF!
ge henne något som du vill ha, något som du behöver, en tigersåg eller nått.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
ayatolla: hur ofta behöver man en tigersåg då?
diamant inslagen i pengar... ja vet inte riktigt, jag är mer inne på ayatollans spår om en tigersåg eller skiftnyckel set Om jag omformulerar frågan lite så kanske vårat spectra breddas lite. Vad gillar brudar för presenter?
hur ofta behöver man en tigersåg då? När helst en yngling lämnat sin eu-moppe utan uppsikt vid tillfällen man inte har pengar till bussen och man skäms för att ringa tjejen och låna. Då har man behov av hennes tigersåg.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
En borrmaskin kanske. Sjukt bra å ha när man lämnar boet.
Ähh fan gå till en resebyrå nu på direkten och boka upp en fet resa nu under sommaren för både dig och henne.. Då "tjänar" du på det också så att säga. Ni båda får resa, dessutom tillsammans. Kan det bli bättre?
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Digitalkamera
Vi är överallt!
och en extern hårddisk o spara bilderna på
Haters gon' hate...
...att få cash av sin respektive känns fattigt och horigt. Heh, jahaaa... :)
Håller med Peacerich P25
jag fick en resa av min dåvarande pojkvän(undrar om mina föräldrar betalande en del också??). vi drog till turkiet en vecka. det var jävligt bra present =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
en present som säger "sorry jag kunde inte deltaga på cermonin men detta väger upp" know wattamsayin?
gör en replika av din doffe i choklad med den där skiten från teknikmagasinet. då är du "där" och ger en present.