I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

brevvänner

Övrigt - Blandat

2008-05-20 19:50

brevvänner

vill påpeka i första hand att detta inte är nån tråd där jag söker brevvänner,utan undrar en sak bara..

är det nån som skriver brev för hand längre och skickar? nån som har brevvänner? tycker det verkar fett ändå... (hojta om ni vill bli min brevvän) ... diskutera!

ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3)

/Tjalle -08

2008-05-20 19:53
Jo klart det finns såna kvar som tycker att brev för hand är ett lite mer personligt sätt att skicka än via internet. Har vänner som gör sånt, dock tjejer men ändå. Så dom existerar =)

2008-05-20 19:58
jag gör det fortfarande:) brevväxlar med tre stycken och det är hur roligt som helst. man blir så glad när man ser att man har fått ett handskrivet brev i posten.
http://www.tweenerpie.blogspot.com

2008-05-20 19:59
jag kan föresten ställa upp som brevvän;D

2008-05-20 20:05
jag skall börja skicka brev till folk, det är trevligt med handskrivna brev
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-20 20:13
haha tänk istället för att ha cybersex med varann så har man brevsex...så kommer man i brevet och skickar iväg det..hahaha skön surprise!! ( haha ber om ursäkt för off topic)

men seriöst ,ska nog börja med brev då..hur mkt kostar det o skicka ett brev inom sverige? dreggelpaj ska bli min brevvän :)

/Tjalle -08

2008-05-20 20:15
kostar 5,50 att skicka ett brev
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-20 20:18
va fan ,va dyrt? :S en halv bärs ju typ haha :P men det ska jag nog göra ändå... hmm (om ni är intresserade av att bli min brevvän så kan ni ju läsa om mina intressen på min sida och skicka privat meddelande så vi inte förstör tråden med vilt flirtande)

/Tjalle -08

2008-05-20 20:21
dyrt? skojar du eller? är ju tokbilligt. kostar ju mindre än en piggelin (definitionen av billigt)

2008-05-20 20:43
brevvänner

vill påpeka i första hand att detta inte är nån tråd där jag söker brevvänner,utan undrar en sak bara..

är det nån som skriver brev för hand längre och skickar? nån som har brevvänner? tycker det verkar fett ändå... (hojta om ni vill bli min brevvän) ... diskutera!

2008-05-20 20:44
aasa

jag menar att jag i första hand inte söker det... men att det är en bonus om folk vill bli det <3 fan mannen chilla

/Tjalle -08

2008-05-20 21:14
rumpsaft

jag tyckte det bara var roligt. fan mannen chilla haha

2008-05-20 21:14
rumpis: ja men då får du skriva första brevet okej?;) jag lovar att vara dig en trogen brevvän

2008-05-20 22:18
är väl mest gamla människor som gör det, som inte har dator?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-05-20 22:24
När jag var liten så hade jag ett ex antal brevvänner. Man skaffade dom genom Kamratposten.
Kommer ihåg att jag brukade ljuga i breven och säga att jag hade en massa husdjur osv. Dock kom mina föräldrar på mig med mitt ljugande till slut, sedan dess har jag inte skrivit något.

2008-05-20 23:06
Jonka : haha så gullig :)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2008-05-20 23:09
aah en brevvän skulle man haft, så kunde man skicka massa bokmärken (läs: extremt coola stickers) som man gjorde förr.

2008-05-20 23:17
Åh. Nu kommer jag och tänka på alla brevvänner man hade som liten.
Hur glad man blev av ett handskrivet brev :D woho! Jag ska börja skriva mer brev!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-05-20 23:45
vi får starta en brevvänklubb på whoa, där man kan ge sin adress om man vill ha en brevvän så kan folk skicka brev till varandra :)

2008-05-20 23:47
Låter kul!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-05-20 23:51
Lillfrida:

bara för dig att ta tag i (jag orkar inte)

2008-05-21 00:03
Fan va rolig.. ja vill också ha en brev vän...

fast fan ja skulle tycka synd om personen som fick mina brev den personen lär inte kunna läsa vad jag skriver.

2008-05-21 00:04
vad skriver man på ett brev egentligen..

2008-05-21 00:11
Peggy:

om allt kul du gjort sen förra brevet och vem du är kär i och annat som är viktigt.

2008-05-21 00:20
Fiyah P25

Jag orkar inte heller. :o

2008-05-21 00:28
Fiyah... okej hahahha... är inte kär i någon o jag gör sällan nå kul..

2008-05-21 00:30
Peggy:

då får du göra som han (?) tidigare i tråden, hitta på att du har massa husdjur eller andra tuffa saker

2008-05-21 00:30
Peggy F24

Samma här! ska vi bli brevmates? :D

2008-05-21 00:37
orka brevvänner.

ska ni inte kasta ut ugnen och tillaga maten i en eldstad på gården också?
dannyM_

2008-05-21 00:46
dannyM:

blir ju oftare godare man om man använder vedugn/eld när man tillagar så kanske det :P

2008-05-21 00:49
Fiyah.. gillar inte att ljuga.

2008-05-21 00:54
Peggy:

äh nu är du bara tråkig :P

2008-05-21 01:16
Fiyah- yeah ja e skit tråkig.

Lillfrida... a varför inte du kan skicka bild på din skökdpadda

2008-05-21 01:22
Peggy F24

Ja, jag kanske tillochmed kan skicka sköldpaddan så hon får lite semester ;P
Nejdå. skoja bara. :)

2008-05-21 01:23
Lillfrida:

har du en sköldpadda? vad tufft, det vill jag med ha.
jag skulle skaffa en när jag var liten, men det blev aldrig av.

2008-05-21 01:28
Japp, det har jag :) Inte bara en sköldpadda, utan världens bästa sköldpadda! :)

2008-05-21 01:33
Åhh! Jag skickade alltid brev med min kusin när vi var små! hennes pappa och min pappa jobbar på samma jobb så vi skickade alltid med våra brev till dem :). Var så kuuuuuul! Sedan skicka vi även med massa saker till varandra :) klistermärken och sånt!

2008-05-21 01:46
när jag var liten skickade flaskpost och väntar fortfarande..fast en riktig brevvän hade vart trevligt. En som lyssnar på NKOTB, Roxette, Michael Jackson. Intressen som skriva, vara med kompisar osv

2008-05-21 01:47
hhaha jag skickade också flaskpost!

2008-05-21 01:56
vill påpeka i första hand att detta inte är nån tråd där jag söker brevvänner,

... (hojta om ni vill bli min brevvän)

?????????????????????????????????????? haha

2008-05-21 01:58
tänk om någon utav mina flaskor har kommit fram till någon..de vore coolt..fast några av flaskorna kan fan folk inte ha missat för de kastade jag i en damm uppe i umeå, så nån måste ju ha sett och plockat upp tycker ja

2008-05-21 02:01
vill du bli min brevvän blowhoe? ditt namn låter lockande ;)

2008-05-21 02:02
hahah, låt inte namnet lura dig, men lätt att vi kan bli penpals..lyssnar du på NKOTB?

2008-05-21 02:16
nja vet inte va de e ;) Men blowhoe för mig låter som en snygg brud :(

2008-05-21 02:16
vem vet.. men i alla fall, sen måste ju alla brev börja med "Hej ...! Hur mår du? Jag mår bra....."

2008-05-21 02:18
haha aa de vet ja ;) aldrig haft en brevvän tidigare men du kan väll få vara min :)

2008-05-21 02:20
jamen perfekt! ja tror jag har kvar min pärm sen ja va liten med alla olika brevpapper och skit...hmm, det här blir nog bra!

2008-05-21 02:21
haha jadå de blir bra ;) skickade ett meddelande till dig på whoa ;) ska sussa nu, hare bra pusssss

2008-05-21 02:23
åh, jag har velat ha en brevvän hur länge som helst, men det är ingen som nappar! : (
De som vill bli min brevvän, jag lovar att skicka med en egengjord liten "tavla" i varje brev... ibland kanske andra skojiga saker! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2008-05-21 02:26
justja man skickade me småsaker i varje brev..typ bokmärjen och grejer

2008-05-21 14:02
verkar vara många som tycker det är en bra idé :) jag kan skicka kort o sånt i mina brev oxå.. (haha NE inte SÅNA kort ...om du inte vill det förstås :P ) och annat kul :) fan va fett!!! hehe ska fira med en bärs nu :)

/Tjalle -08