I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Känner någon till en nice textilaffär i Sthlm?

Övrigt - Blandat

2008-05-29 13:43

Känner någon till en nice textilaffär i Sthlm?

Hade tänkt sy en topp/klänning till mig själv men hittade bara en massa tantiga tyger i dom affärer jag var i. :(

Var kan man hitta lite snyggare tyger med koolare tryck?
Skulle behöva hitta snygga knappar också om någon känner till nån sida eller affär :]

tack på förhand!
/cats

(Inlägget flyttat av Mabande 2008-05-29 13:47:28)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-29 22:01
Ohlssons Tyger finns väl i Sthlm? Vet iofs inte hur dom är där nere men jag handlar nästan alla mina tyger på Ohlssons Tyger i Umeå. Bland stuvarna kan man göra riktiga fynd ibland.
...

2008-05-29 22:43
Souleil
ah! ja sant. :D
Jag hade gått till en tygaffär för några år sen som var asbra men jag mindes inte namnet. Kom på igår att det antagligen är ohlssons tyger ^^.
tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-30 13:47
I Sundbyberg finns en riktigt grym, lita på mig. Ligger nära stationen. Dem har ALLT! Och till ganska skjyssta priser. Ska ligga nära ett solarium som finns där, kommer inte ihåg namnet.

(Inlägget ändrat av Rachel 2008-06-02 01:29:36 - Off-topic)

2008-05-30 17:10
panduro på kungsgatan. du kan kolla på deras hemsida innan. så ligger mattsons band också på kungsgatan, men de tror jag bara har band och knappar och sånt.
vid sankt eriksplan ligger en liten tygaffär, på andra sidan gatan från people like us och myrorna. kommer inte på vad gatan heter.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2008-06-01 13:50
åh, tack för hjälpen, åker o kollar matssons band och ohlssons tyger imorn!

2008-06-02 01:15
Jag köper alla mina tyger nästan i Sundbyberg. Den är helt grym och har väldigt bra urval. Gällande roliga/snygga/coola knappar så finns det i de flesta tygbutiker, så de kan du hitta var som helst!

På Ohlssons där på Sveavägen har de äckligt otrevlig personal för det mesta, så den rekommenderar jag inte. Men visst går det att göra fynd där en trappa ner bland nedsatta tyger och stuvar...
Delam tange barat