[Bildtråd] FUGLY Tråden!
Tänkte starta en tråd med Fugly bilder, Funny/Ugly alltså Kan börja med att slänga upp en bild (Inlägget ändrat av nilsL 2008-06-10 17:30:47)
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
HAHAHAHA! bästa tråden EVER
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LOVES IT!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
haha non har det i blicken asså!
69 - Try it you'll like it
hansomknarkar P19 HAHAHAHA BÄSTA BILDEN!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
http://dfw01.umicache.com/p/purevolume.com/big/-226-1111954595-ugly_man.jpg
work some magic
Suddenly I feel so pretty!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag brukar verkligen skratta åt sånt här... men just nu känns det bara fel, det är redan nog synd om dom ju :(
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
usch
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
riktiga hunkar vi har här
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
hahaha kul
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
ser ut som en stjärt på mage nhahah
be the change
eller som en tjock mus,.
kikk ass
Graffare
2008-06-11 09:54
Tjock mus hahaha
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Jag trodde FUGLY betydde Fucking Ugly , hade jag fel ? o.O
Niceness!
snigg
aah den 3e ser ut som en av dem i windowlicker!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
har aldrig hört uttrycket "fugly" förut men jag tänkte också "fucking ugly".. Brodin1: haha, seriöst.. minns att jag kollade på dom där bilderna för cirka 8 år sen.. när jag gick i sjuan tyckte jag uglypeople.com var mycket underhållande
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Och jag som tänkte att det var Fuckable Ugly
Och jag tänkte fuck ugly.
HAHAHAHAHA
JONIS REST IN POWER
snara det påminner om mårtens mamma
Fugly är fucking ugly och inget annat.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Dock så funkar det ju ändå eftersom bilderna som är länkade är fugly lika mkt som de är funny ugly.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Utanatttveka du har så rätt, minns du när hon satt på scootern och vi trodde det var något gammalt kärnvapenskadat monster:(
Inte allt för söt..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
hahahahaha fett söt! var hittar man sånna om man vill ha som husdjur?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
jag vill spy.. ärligt..
No you!
Vad är det för djur egentligen?? ärdet en hund?, en råtta? en känguru? wtf m8?!
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
ser ut som en fladdermus, flygande hund.
fast den har ju armar och inga vingar
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
det är ett fingerdjur!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
neee ush jag ska inte vara elak sa jag haller de till mig sjalv men DAMN
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Westsiiiiiide
http://duckdown82.tumblr.com/
HAHAhahaha, duckdowns bild var klockren. gillade även pimpslaps bild på mamman och hennes son med lejonkungentröjan, dom ser så jävla lyckliga ut.
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
Walking the street of dreams
haha sikka trötta emos/goths
Da_P_I_M_P: gillade även pimpslaps bild på mamman och hennes son med lejonkungentröjan, dom ser så jävla lyckliga ut. Vad är det som säger att det är mor & son? Jag ser ett grannt par! ;)
Snara!!! HAHAHAHAHAHAHA DET ÄR JU HON SOM JOBBAR PÅ PRESSBYRÅN I BORGHOLM:D sjukt bra:D Hon är fan fulare i verkligheten:P
Westsiiiiiide ser mer ut som mcdonalds ^^
Det är när man hittar sig själv i en sån här tråd man ska börja fundera på refrängen.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja