crooked, alltså t.ex den där transatlantiska tunneln skulle vara färdig 2012 om den började byggas då. Jag har sett program om det där på discovery åxå, grejjen är att själva tuben ska va i vakum så tåget kan färdas i en sjukt snabb hastighet och det finns många stora aktörer (länder, företag osv) som är intresserade av detta, fast själva byggandet har ej kommit igång p.g.a det fortfarande är en helt sjukt stor summa pengar det kommer kosta och det funkar ju än så länge bara i "teorin". så därför har det ej blivit av, samma sak med månbaser å sådana saker. många av sakerna dom tar med är sånt som är möjligt att göra, det betyder inte att någon betalar för att få det att bli så. lovar att forskarna eller illvet inte har ekonomin att bygga sådana saker, därför är det ju inte upp till dom. det enda illvet gör är att skriva rapporter om olika upptäkkter och innovativa lösningar. sen är det ju faktiskt väldans massa som står i illvet som faktiskt händer, t.ex vindkraftverken att dom skulle revolutionera, och se idag, alla länder kör nästan med det. eller t.ex att missisippifloden skulle översvämmas ifall det blev en orkan efter den och att det fanns flera områden som skulle drabbas bissart hårt, och vad hände? jo katrina.. även översvämning av london har det stått om och efter det så byggde england ett fett jävla försvar ifall det skulle bli högvatten. sen robotar, mediciner, olika fornfynd, diverse kul fakta osv som inte är sånt som ska hända utan sånt som Händer. illvet är en riktigt bra tidning om man är intresserad av populärvetenskap. visst jag låter lite som en illvetälskare, men grejen är att jag läst fett mkt illvet och jag har aldrig läst något som fått mig att tänka "vafan snakkar dom ens om?" och då har jag prenumenerat några år, aja hur som helst, om man inte gillar innehållet eller är insatt i det så skippa att läsa det, är ju bara onödigt att betala för något man ändå inte tror på =) långt inlägg, fotbollsuppladdning nu! SPANIEN ! ! ! SPANIEN ! ! ! PEYS!
((MAAD))