I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

boende i london?

Övrigt - Blandat

2008-06-18 19:18

boende i london?

jag å mina kompisar tänkte åka till london över nästa helg, men vi vet nte var vi ska bo.
någon som har något bra förslag på billigt boende?

va

2008-07-05 12:56
Testa Länk till http://www.reseguiden.se

Där finns det massa boende att hitta. Victoria & Paddington är bra områden att bo på. Det är centralt och har massa små (halv-sjabbiga) hotell som är billiga.
Grejen är att om man ska till London, så spenderar man så lite tid som möjligt på hotellet, och då spelar det inte så stor roll om det är lite halvtaskigt. Får liksom räkna med att indiern som står i receptionen luktar svett 24/7. Det är London i ett nötskal haha.

Bebakshid Jamshid!

2008-07-13 04:35
Vi ser gärna att folk håller sig øver dagisnivå. Vi har ett reseforum før att kunna tipsa varandra om allt som hør resandet till.

Jag gillar couchsurfing, billigt och man träffar alltid kul folk. Kan dock vara lite svårt om man är ett par stycken som ska iväg.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2008-07-17 21:12
www.gumtree.co.uk- couchsurfing hittar du dar.
-=Lek med livet så leker livet=-

2008-07-19 01:00
Bodde på Piccadilly backpackers senast i London och har inga klagomål på det. Det kändes mest skönt att bo så pass centralt att man kunde transportera sig till fots i princip överallt.

2008-07-19 01:09
Kan rekommendera Oxford street youth hostel precis bakom Oxford street (nära Picadilly circus etc.) Länk

Kan även rekommendera The Generator Länk

Båda är rätt billiga, övre passar om man bara vill ha ett ställe centralt att sova på, undre är väl mer ett partyställe med nattklubb och sådant.
My heart lives in my vagina.