I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp med depression

Övrigt - Blandat

   

2008-06-21 15:28

hjälp med depression

Tja.
Har varit deprimerad en längre tid pga en rad olika händelser. Äter antidepressiva och lugnande vilket jag har gjort i ungefär en månad. Har nära vänner som stöttar mig till tusen, men det känns som att jag sviker dem när allt bara faller ihop och det känns som man bara släpper taget om allt. Tog en överdos av lugnande i samband med alkohol igår, vilket inte var något försök att ta livet av mig utan snarare en panikartad handling i hopp om att slippa ångesten och må bra och kunna umgås som vanligt med vännerna utan att må dåligt. Vill verkligen klara mig ur den här skiten, men jag vet inte hur jag ska hantera dem riktigt dåliga dagarna när allt bara känns svart..

Har sökt lite i forumen men inte hittat nån jag vet ska fråga, så är det någon som gått igenom en svårare depression som skulle kunna berätta om hur dem tog sig igenom allt, är jag jättetacksam.