I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

butik som säljer streetkläder?

Övrigt - Blandat

2008-06-30 20:55

butik som säljer streetkläder?

Jag behöver tips på butiker som säljer streetkläder.
Jag söker nämligen jobb, och är väldigt sugen på att jobba i en butik som säljer det jag är intresserad av. Det spelar ingen roll vart i Sverige butiken ligger (berädd att flytta), men helst av allt ska det vara i den Södra delen av Sverige.

- same shit, different color

2008-06-30 22:44
Göteborg:

Shelta (shelta.se) hiphop
Hollywood (hollywood.se) skate/street (har 2 butiker i Göteborg)
Concrete (concretestore.se) skate/street (har 2 butiker i Göteborg)
T12 (www.t-12.com) surf/street (har 2 butiker i Göteborg)

I Trollhättan ligger Junkyard (junkyard.se) mestadels skate men har allt. Tror dem har 2 butiker där.

Är väl dem markbutikerna jag vet. Sen finns det ju Caliroots och Sneakers n stuff och sånt i Stockholm men deras markbutiker vet jag inget om..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-01 11:31
Stockholm

Finns en affär vid namn Speedway/Topstreetwear i Stockholm som ligger mitt emot Åhlens (Den dom gör reklam för till höger här på whoa-sidan) www.topstreetwear.com

Affären innehåller streetkläder. Jeans, huvtröjor, munkjackor, T-shirts, kepsar, bling bling mm.

Evangeliet

2008-07-01 14:19
Big Apple i malmö
I don't know why weed ain't legal, but aspirin is legal. But if you take 13 of them motherfuckers it will be your last headache.

2008-07-01 16:03
Red Devil (Göteborg)
Västra Hamngatan 16
Streetwear, fina sneakers.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-07-01 16:11
Caliroots är en bra streetwearbutik i Sthlm och de söker folk, eller sökte nyligen i alla fall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-01 21:08
Tack så jätte mycket!
kom gärna med fler förslag, kan inte få för många. :)
- same shit, different color

2008-07-22 00:47
hollywwod söker tjejer nu både till sthlm och gbg

2008-07-22 00:47
men tror dom vill att man ska kunna åka brädsport