I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Konstiga föremål i maten!

Övrigt - Blandat

   

2008-07-13 14:31

Konstiga föremål i maten!

Jag skulle precis sätta mig ned och äta Felix's chili con carne då jag hittar ett cylinderformat föremål i maten. Jag plockar upp den och går till köket där jag sköljer av den för att lättare kunna undersöka och fastslå vad det är för något. Efter en liten stund har jag fått delen "ren" och fri från all sås och annat kött och upptäcker att den liknar en liten ådra av något slag. Den är ihålig, cirka 1 centimeter lång och en halv centimeter i diameter med ganska tjocka "väggar". Det sticker ut en mindre "gren" ur mitten av föremålet, vilket ytterligare förstärker mina misstankar om en blodådra av något slag. Även denna är ihålig.

Visst är jag medveten om att jag äter ett dött djur, men det känns lite läskigt att en så pass stor del av något annat än kött kommer med i maten.

Är det någon ide att ens klaga över detta eller får man acceptera att delar likt dessa kommer med? Det är ju inte direkt ett människoöra eller något sådant.

Har ni varit med om något liknande?

when Im first you dont go next
myspace.com/askinovic