I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Berätta om era resplaner för sommaren!

Övrigt - Blandat

2008-07-15 03:31

Berätta om era resplaner för sommaren!

Hallå Whoa! Idag är första dagen på min treveckors-semester och jag om mina veliga kompisar kan inte bestämma oss för vad vi ska hitta på. Antingen en utlandsresa eller en trip ner någonstans i landet. Men frågan är vart? Så jag behöver helt enkelt lite inspiration. So hit me med er semesterplaner!

abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Toastare

2008-07-15 12:40
Jag ska resa till min gamla hemstad Lund i två veckor. Sen ska jag resa till sthlm för en andra anställningsintervju. Tjihoo.. it's good to be nyutexaminerad!
Jag skyller allt på Emma!

2008-07-15 15:57
Alright! Men Lund är det en nice sommarstad eller? Dit man bara kan dra ett gäng kompisar och bada, kröka och träffa folk?
Toastare

2008-07-15 16:02
Nja, Lund är ju rätt dött på sommaren.. och det är väl skönt att slippa alla studenter. Men man kan alltid hänga i Malmö och Köpenhamn... eller resten av skåne. Och det är alltid fullt på uteserveringarna i vilket fall som. Så det blir najs ändå :)

2008-07-15 21:50
Verkar bli en del för mig.

Estland på måndag.
Belgien den första augusti.
Bulgarien runt den sjunde augusti.
England den 22:a.

Dock är den sista lite osäker.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."

2008-07-16 01:01
Ar i Paris nu, varit har sen den 1juli, borjar fa lite hemlangtan. Varit ett tag i Normandie ocksa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2008-07-16 01:11
noeL, hemlängtan? efter 14 dagar? skärp dig och njut!

2008-07-16 02:47
Bounty jag njuter pa dagarna, men sahar pa natten har jag inget o gora
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-16 16:45
Stick ut och leta lite franskt kjoltyg då? :)

2008-07-16 17:18
Drar nog till Polen. Är fattig.
RATED R!

2008-07-16 17:25
Malta, st julians en vecka 6e augusti.. 1000 för flyget med ryan air och 1500 för ett mycket shyst hotel.
DIIIF

2008-07-16 18:02
KB: Hur fick du tag på en så billig resa? Var det länge sen du bokade?

2008-07-16 19:12
Steal haha ogongodis overallt :) se men inte rora.
mycket nasty chicks har ocksa, totalt osmakliga

2008-07-16 19:52
noeL: Snackar vi om håriga brudar nu eller? Hehe

2008-07-16 21:51
Steal haha nej men unga tjejjer som springer runt med palskrage jacka piercade lappar och skriker en massa med sina pojkvanner som ofta ar rakade langt upp pa bakhuvudet och runt :)

fast mycket madams med klass ocksa :)

2008-07-16 22:05
Ska ner till grekland med jobbet (om jag har kvar det) om två månader før att supa skallen av mig i Grekland ett par dagar men annars så arbetar jag bara hela sommaren. Jag brukar vara ledig under vinterhalvåret då det knappt går att vistas här.

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2008-07-17 00:46
Stockholm med pojkvännen blir semester det här året. Vi satsar på Serbien 2009 istället.
My heart lives in my vagina.

2008-07-18 09:50
3 veckor kvar sen är det roadtrip i kalifornien som gäller...dock endast 2 veckor men det ska bli ohyggligt jävla skönt!
tut!

2008-07-30 10:23
Har redan varit i Hawaii i år så nu i sommar blir det Prag, sen ska jag till Tyskland och jobba och sen blir det Madrid i höst. Ska försöka klämma in ett femte land innan årsskiftet också.
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2008-08-07 10:48
Tog ett par fina dagar i Boston i maj, hängde i Reykjavik några månader och ska dit imorrn igen. Har avlagt mitt årliga Stockholmsbesök och flyttar till Alicante om två veckor.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-08-21 15:27
Bor i London

Lisabon i Maj
Sverige i Juni
Berlin i Juli
New York i September

2008-08-23 01:09
Inför hösten/vintern:

Jag + flickvän pratar mycket och länge om Egypten. Det är en barndomsdröm för mig att se pyramiderna (mr obvious, jag vet) men på senare tid har vi också insett möjligheterna och variationen som finns där. Dykningen i röda havet lär vara i absolut toppklass, gå genom öknen i dunjacka blir en given anekdot och nog tänker vi testa våra prutningsfärdigheter rejält där vi får chansen.

Om ekonomi och schema ger sitt medhåll är det nästa projekt vi ger oss på. Annars får det vänta och vi kanske tar nån svennig långweekend i sydeuropa istället.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2008-08-23 01:18
vad är fel med att vilja se det enda existerande av de sju underverken? :P

2008-09-08 01:25
Var i NY tidigare i somras. Åker ospec till Cypern imorgon, hittade sista minuten resa för 995:- /person :)

Inte fy skam för 32 grader och sol.

" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "

2008-09-09 04:42
Åker till Sverige en runda på semester i slutet av september, ska bli ganska trevligt ändå. En vecka i Sverige för att inse hur bra man har det där man är vanligtvis ;) Nä men det ska bli trevligt att träffa familj och övrig släkt. Är väl inte överförtjust över att fly från 30-gradig värme och sol här dock...
Look with your own eyes - See with your own mind