Vad ska ni käka?
Ok jag såg att det fanns en tråd om frukostmat. men jag tyckte det kunde vara på plats med en allmän mattråd. Så jag börjar med mig. Ska käka inom 45 minuter en panpizza med kyckling, bananer, ananas, kurry och keshew nötter.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Producent
2008-07-19 16:30
Jag åt en inbakad pizza nyss.
Toastare
2008-07-19 16:36
Vi ska göra egna pizzor på libanesiskt bröd med lite vadsomhelst på...
Jag skyller allt på Emma!
tomat och paprika me kalkonskinka i ugn, schpännande värre :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"en panpizza med kyckling, bananer, ananas, kurry och keshew nötter." euwwwww
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Jag käkade nyss tacorulle med kyckling, creme fraiche, jalapeno m.m i. riktigt god :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Jag jobbar, så blir väl något slags snabbmat. Eventuellt kycklingtallrik med ris, eller också en Rhodostallrik med stripez.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
vi åt pastasallad för ett tag sen, med fetaost, paprika, soltorkad tomat, coctailtomat, cashewnötter, bladspenat, quornbitar, vitlök, färsk basilika och olja + lite andra kryddor. vi äter oftast ett mål mat/dag och kanske ett par mackor, så salladen är väl maten för dagen antar jag.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Idag vantas hemlagad tunisisk couscous. Till det kyckling tror jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chico P20 Det kanske låter vidrigt i dina öron, men smaken är riktigt fin med brytningen mellan sött och salt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Toastare
2008-07-19 17:18
jobro, jag brukar äta tropical.. skinka, ananas och banan. Sen lägger jag pizzasalladen ovanpå. Som du säger, perfekt kombo sött och salt.
Im having Spagetti madness.
sallad med körsbärstomater, lite grillad kyckling, svarta bönor, mozzarella och avokado. sweet. Gynophosis såg du också hancock igår? ;)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Jajemen det gjorde jag. Bra film :)
Ska äta pizza snart, fruktansvärt intressant tycker jag att läsa vad folk äter!
Har äntligen fått lite lön så jag och frugan piffar till det med en seriös sallad, färskt bröd och falafel. Jag har dessutom Äntligen kunnat unna mig fetaost!
mera msz!
Riskakor med ostsmak. =p
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P19 Bliru nog mätt på :)
:P Aaa, fast jag dricker cola också så jag blir mätt på colan istället.. =(
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Käkar "Midsommarmat" senapssill och färskpotatis med gräddfilssås på hackad gräslök och gullök yummie ;)
åt en kebab idag, tyvärr. =/ Igår vad det desto godare, älgköttfärs, ost, pasta och grekisk sallad. Fina grejor det om man nu ska äta kött.
drog till mina pärons place och drog i mig lite fläskskivor av något slag, med potatis, det var fan niiiice
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Toastare
2008-07-19 19:42
jag får inte äta nått för mina vänner kommer inte och jag svälter. de har maten
ganska så nyss åt jag köttbullar, pasta, fransksenap, ketshup och majonäs! nu äter jag start med bär och mjölk, till efterätt blir det popcorn! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag åt kycklingtallrik med ris. Var äckligt som fan, både kycklingen och riset var torra. Så nu äter jag sura Ahlgrens istället.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
käkade tacos
lasagne
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
kaksmulor
Kör på den gamla beprövande klassikern Indisk takeout. Blir lätt så en lördag när du är fast på jobbet.
spliff macht frei
käkade thaimat nyss, nån nötköttsgryta med stark sås och bambuskott, bra skit!
Men lika glad är jag för det!
Jag åt någon grekisk rätt på P tidigare idag (färsbiff, grillspett och en bit oxfilé med sallad).. nu blir det nog en riktig flottig pizza och en film hos en kompis.. =)
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Käkade pasta, pesko(?)marinerad kyckling, sallad med ruccolasallad, fetaost, tomat, gurka och en majskolv vid sidan. bra jävla gott :) Imorgon fyller mormor år, restaurant någonstans! :)
bla.
Öh drar folk till ett spektakel i köket för att kunna skriva i denna tråd, jag ska käka kyckling korv med bröd :/
och vem fan är du?
Gjorde thai mat lite tidigare,kyckling med grönsaker å cashew,sjukt gott. Btw,lite offtopic,är det dåligt att käka mat runt denna tid?Hört att det fuckar upp ämnesomsättningen etc.Myt?
Meep meep
Remy P22 Eller så spektaklar folk i köket endå för att det är gott och nyttigare att äta "riktig" mat istället för nedrans korv. Men troligen är det så att dem som skriver skriver just när dem ätit något utöver det vanliga, inte lika roligt att skriva "makaroner och falukorv" tre dagar i rad. Och idag har jag ingen aning om vad jag ska äta, men tippar på älgfärs...igen.
chili sin carne blir det idag.
har inte ätit nåt än. är hungrig, har ingen mat hemma. är trött, vad ska man göra?
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Syrran bjussar på Gräddkokt Färskpasta och chili kyckling på spett.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
hahah chili sin carne
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
idag blir det taccos!
den flottigaste av den flottigaste kebabpizzan ska mätta mig idag.
Can't break necks in boxes
Yamo_RGRA P15 japp, eller chili con quorn om det är mer korrekt? inte mitt språk det där.
Tog en smakbit av en smörgåstårta jag hittade i kylen, och fyfan vad den var osmaklig.
all 'bout the bluntrap
kycklingklubba med ris & café de paris sås
Chili SIN carne betyder ju chili utan kött hahaha
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Ska bli gammal, hederlig spaghetti bolognese idag. Mums som fan!
ska strax äta potatisbullar med indianröra (äpple, kassler osv)
Forumsignatur:
Celtor ; nah tror jag inte, tror inte det fuckar upp sa mycket. Har kakat en gang idag vid 1430 "lunch/middag" sen blir det kak igen vid 22 tiden. i och for sig finns jag pa andra vaderstrack sa kanske ar mkt det ocksa, men beror pa hur du jobbar ocksa. men att kaka sent vid 19 tiden ar inte sa farligt, finns folk som ater da ocksa :) kakade paella f.o :D
-ò_ó-
Yamo_RGRA P15 ja?
Makrills fiskbullar med potatis och (misslyckad hollandaise sås :<) ja.. Smält smör blev det, och en god sallad.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."