Lååååång kö...
Tjena tjena! Nu kom jag hem efter ha köat utanför El-giganten i häggvik i 6 timmar sen 2 timmar i kassan... Och det ända jag köpte va en mobil telefon dock så va det till ett j*vligt bra pris.. Alltså jag köa i ca 8h fyfan va jobbigt att stå så länge asså :) aja nu undrar jag om ni har några kö upplevelser ^^
^^
När jag var i polisen förra veckan för att fixa nytt pass, väntade "bara" 2 timmar.
Nope,men fan om de har så många kunder så du måste köa i 8 timmar så vill jag jobba där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha det va bara för det va invigning där :P och därmed mkt billigare priser :P
^^
haha, fan det hade jag kunnat slösa bort min tid på istället, fan att jag inte tar emot reklam då :P
Follow the dao, right about....NOW!
Jag skulle dö efter typ 1 timme i kö, ingen mobil i världen är värd 8 timmar av mitt liv i kö! aldrig... jag hatar kö och tar det mer än 40 minuter så går jag hellre.. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
vad vare för lur? och vad kostade den?
och vem fan är du?
haha jag gjorde det inte för mobilen utanför att jag helt enkelt inte kunde bara skita i det o gå därifrån.. fan ska man gå så ska man gå efter 10 min men jag gjorde inte det o efter typ 3h så kan man bara inte gå då har man ju stått där i onödan ju..
Det va ingen märkvärdig mobil :P
Länk till http://www.nokia.se/6500classic/
^^
Förra sommarn när jag och min roommate va på ett utav världens bästa nöjesfält; Cedar Point så fick vi stå i kö i 3 timmar för att åka en bergochdalbana som varade i typ... 2 minuter. Det va värt det dock :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Hur pass mycket billigare var det då?
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
3 timmars väntetid på akuten med andningssvårigheter. Visade sig vara ett brutet revben och då kunde de inte göra någonting. Värt!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Haha, surt som fan med brutna revben :) Har kön inte rört sig på 10 minuter så drar jag, byter butik eller skiter i att handla öht. Fort ska det gå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte värt timmlönen att stå 8h i kö
dock kunde man ju få en 32 tums plattskärm för 3333:- hade vart värt 8 timmar kö kanske
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Hur pass mycket billigare var det då? På pricerunner va det billigaste jag hittade 1990:- men på invigningen va det ytterligare en tusing billigare :) annars brukar dom ligga på över 2500:- Kanske inte hade stått i kön om jag hade vetat att det hade tagit ett sånt j*lva tag...
dock kunde man ju få en 32 tums plattskärm för 3333:- hade vart värt 8 timmar kö kanske Aa dom dära skärmarna gick åt så in i helv... skitmånga som köpta sådana.. Hade jag haft mer pengar på mig hade det blivit en sån med :P
^^
va sugen oxå men hade inte lust att tvinga mamma och pappa dra upp klockan 5 och vänta där för att jag skulle få tvn
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Köade 19 timmar utanför Scandinaviums biljettlucka när biljetterna U2-konserten på Ullevi släpptes.
Köade... 6 timmar till konsert i London. Det var kallt, blött och hungrigt. Och värt det.
My heart lives in my vagina.
Jobba i 8 timmar så slipper man stå i kön istället :) Eller så var det ett jävligt bra pris.
väntetiden på att få en hyreslägenhet i gamla stan i Stockholm är 50 år..
DIF!
köar just nu till amerikanska ambassaden i sthlm.. Kommer ta timmar :/
jag har alltid rätt.
15 timmar på akuten för att få en gipsskena och komma tillbaka 2 dagar senare.
väntetiden på att få en hyreslägenhet i gamla stan i Stockholm är 50 år.. Precis, jag väntar fortfarande liksom...
•pave paradise•
Köade 19 timmar utanför Scandinaviums biljettlucka när biljetterna U2-konserten på Ullevi släpptes. Längst hittils :) vare värt det då?
^^
Det var helt galet där i sollentuna... Det var kö HELA dagen och kl 21 10 var vakterna tvungna att stänga KÖN framför ingången. Jag vann ett xbox360 Elite där iallfall...
Ät
SödraMalmö P24 : fyfan ja det va ju det.. Nice me xbox360 Elite! Va du bland dom 10 första eller?
^^
En polare köade till GTA4, på Sveavägen utanför webhallen. Han var där typ 10 dagar.
Igår, köa till Maiden. Var ju 8miljoner grader varmt också. Stå i kö är en av dem tråkigaste sakerna som finns.
Fuck me, I am weak
DREE Nä jag slet i kulisserna som ett djur så fick det som belöning av varuhuschefen.
Ät
SödraMalmö P24 : Aha okej fan va shysst :D
^^
jag har inte koat sa javla lange, men om de ar nagon tant pa ica som glomt kaden till kortet sa kan de bli lang vante tid