I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att dra både jetski och båt.

Övrigt - Blandat

   

2008-07-23 21:56

Att dra både jetski och båt.

hejsan alla glada whoageeks, för er som inte noterat detta så är det sommar - igen. Detta tillför för mig en hel del tid på sjön, vilket har funkat hitills. Min familj äger en båt, den är fem meter lång, och vi har en trailer till denna.

Men tidigt i våras började jag fundera på att köpa mig en jetski, jag åker både vattenskidor och wakeboard och älskar att vara ute på sommarn, och suget har bara blivit större och större. nu har jag hittat en jättefin Jetski till ett hyggligt pris, jag får jättegärna köpa en jetski för min far, dock finns ett problem.

Hur ska vi få jetskin till sjön på samma gång som båten?

Våran båt står här hemma och vi drar den med bil varje gång vi åker ut, vi har alltså ingen båtplats. Enligt mig är detta en j*vligt knivigt problem, jag har funnit lösningar, men som vanligt går dom käpprätt åt grannen.

Båtplats - stölder på båtplatser, kostar mycket pengar, finns inga att få tag på
Lasta in i backluckan - Knappast, eller!?
Bygga ut gamla treilern - detta kan dock funka, MEN HUR!?

Detta är ingen ghettofråga, jag vet, men vart kan jag vända mig annars? tipsa!

Jag är desperat, snälla hjälp mig!

tio fyra, över!

typ, eller?