|
|
|
|
|
Vad har ni på era pannkakor?
som rubriken lyder.. Vad har du på dina pannkakor? Vilken typ av pannkakor föredrar ni? tunna eller tjocka? Och varför just detta ovanpå? Självdå föredrar jag de tunna pannkakor som min moder alltid bakade/bakar. Tunna pannkakor är bäst, tjocka smakar bara konstigt...
Med jordgubbssylt(detta föredrar jag mest),socker, sirap ovanpå, Jag föredrar jordgubbssylt för att..... Det är perfekt, det är underbart.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Tunna pannkakor med hallonsylt, gillar när de små fröerna sätter sig mellan tänderna.
Amercan pancakes med banan och lönnsirap.
Föredrar tunna.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
Moderator
2008-07-24 21:46
|
Farsans lövtunna med hemmagjord hallonsylt, lite extra socker och grädde. Inte så originellt kanske, men ibland är klassikern bäst.
Synd att pannkakor inte är lika gott nu som när man var liten.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
smör och socker! mm
The Hassle
|
|
|
American pancakes tillsammans en klick smör.
mumma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Honung eller jordgubbssylt, och dom ska vara tunna!
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
|
|
|
På tunna pannkakor ska man ha smör och socker eller bara kaviar. Även ost funkar rätt bra, fast då helst kalla (tunna) pannkakor.
Tjocka så är det jordgubbssylt.
|
|
|
lagar aldrig pannkakor. men crepes is the shit tonfisk eller kyckling crepes
am. pancakes funkar också. med grädde....blåbär...eller banan
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."www.pawshop.se
|
|
|
tunna pancakes med rhode island dressing <3 munchies!
be the change
|
|
|
haha blev så sugen på pannkakor efter att ha läst den här tråden så att jag ställde mig å stekte en sats nyss :D
det jag har på mina just nu är farmors äppelsylt <3, jordgubbssylt blandat med grädde och 2 st med socker och smör.
1. jorgubbssylt med grädde (förlåt farmor) 2. äppelsylt 3. smör å socker
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
|
|
|
Socker på smala. Ingenting på tjocka. Hey, jag har ingen personlighet typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Mr evil. Haha jag skapa denna tråden för jag har precis ätit en bunt av pannkakor: ) Och har en bunt kvar som jag ska äta upp snart.= )
Dock fattar jag inte smör på pannkakor..
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
|
|
|
amerikanska pannkakor med blåbär i och sirap på :D:D:D
|
|
|
Smör med blandat kanel+socker! Varför? För det är OBESKRIVLIGT GOTT! Eller så tar man nutella som på de crepes jag brukar äta i Frankrike. Mycket onyttigt men oh så gott! (annars fungerar också det mesta annat vanligt, sylt, grädde, glass, sånt)
|
|
|
tjocka pannkakor med blåbärsylt och vaniljglas. Och självklart mjölk o dricka, jävligt viktigt
Just because i stand over you don't mean you understand me
|
|
|
men serioni, vad är det för konstigheter ni har på pannkakorna, dressing och smör och kaviar!? neej, antingen socker eller sylt får det vara. de senaste gångerna jag stekt pannkakor har jag rivit morötter och blandat i smeten, det satt fint!
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
|
|
|
Frida
Ha kaviar på en gång. Du kommer fastna.
|
|
|
De ideala pannkakorna för mig är på mammas hemliga smet. Då varje pannkaka har för lite smet (den sprider sig inte jämnt över hela pannan), så är den lite frasig i kanterna. De ätes varma i samma takt som de blir klara. Toppas med blåbärssylt och lite strösocker (för att det ska bli lite knastrande när man tuggar) eller glass. Undviks gör hjortron/hallon/björnbär då dessas frön fastnar i tänderna samt jordgubbssylt var konsistens är slemmig, fast är blåbärssylten slut sker undantag.
Delam tange barat
|
|
|
Jordgubbssylt och keso blandning! Damn thats good as hell.
Can't break necks in boxes
|
|
|
Tunna pannkakor med kaviar, cream fraish eller björnbärssylt.. mums! eller grädde, lite socker och någon sylt. : )
Ungspannkaka är rätt gött också!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
|
|
|
Nutella
och vem fan är du?
|
|
|
Lönnsirap, nutella, banan, glass, kolasås.. You name it! Är helt torsk på pannkakor och gör förmodligen väldens godaste..
Vem är du, tjänsteman?
|
|
|
Tunna pannkakor + socker
iz da baow! haha
bla.
|
|
|
ungspannkaka regular, inget tillsatt. pankaksmet plus bacon :D å så farmors äppelmos på det...jag dööööör!!!
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
|
|
|
"smör och socker! mm"
*insert puke-sound here* WTF man? Y'all crazy? smör och socker! Fucking disgusting
"På tunna pannkakor ska man ha smör och socker eller bara kaviar."
OH that's just WRONG!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
när dom är nya har ja jordgubbs sylt , och ibland grädde om ja orkar göra det..
om dom är kalla dagen efter så värmer ja dom och äter med smör och socker:D
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
|
|
|
Chico
Vad har du på pannkakorna om du inte gillar varken smör och socker eller kaviar?
|
|
|
Tunna ska det vara grädde och jordgubbssylt på. På tjocka, sirap. Jag föredrar tjocka, för jag är tjock.
|
|
|
lingonsylt och socker eller grädde och jordgubbssylt eller bara drottningssylt.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
Hög med tunna pankor staplade på varandra.. Fullt med Bregott och lönsirap :D
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
|
|
|
Tunna pankakor med vispgrädde och annanas!
|
|
|
ANNANAS?!?! RHODE ISLAND DRESSING?!?! KAAAAVIAR?!?!!?!
it's all good!! ^^
själv så brukar jag äta med socker....
/yde
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|
|
|
Ingen som äter helt vanliga (alltså tunna pannkakor) med bacon och lingonsylt?
*MUMS*
På våfflor är det smällgott med messmör (har inte provat på pannisar dock).
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
|
|
|
gillar både tunna och tjocka.. brukar ha jordgubbssylt socker och grädde :) ibland glass för att det är heeelt grymt gott
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
|
|
|
Eller Tjocka pankakor med finhackad knaperstekt bacon och lönsirap
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
|
|
|
sylt och grädde eller socker och citron.. that's it. åt pannkakor med daimglass hemma hos en polare.. det var gott iofs
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
|
|
|
Tunna med jordgubbssylt!
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
|
|
|
Bajs.
Intressepenisen hårdnar!
|