I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur ska ja bära mig åt ?

Övrigt - Blandat

   

2008-07-28 10:45

Hur ska ja bära mig åt ?

Hej, har en liten fråga...
Det är så här att för ungefär 1 år sedan så köpte jag en sådan här mobil (SE W580i) med jobbabbonemang start med Telia, fine so far, 1½ års bindning osv... Problemet är att telefonen knappt fungerat någon gång, har varit inne för lagning 5 gånger och jag har fått ny telefon En gång.

Även denna gick sönder direkt och ska nu in på lagning, m.ao har jag haft iväg den snart 6 gånger, jag frågade dom i affären om jag inte kunde få en annan modell, häva köpet eller åtminstone få lite kompensation för dom skickar ju fortfarande hutlösa fakturor på typ 2500 kvartalet... Fast jag knappt ringer..

Sitter jag i en rävsax här mellan Sony Ericsson och Telia och måste skicka iväg den igen eller kan jag på något sätt bli av med det här för en gång, jag är så trött på detta nu och vill ha ett slut på det.
Helst av allt vill jag inte ha med varken Telia eller SE att göra, snälla hjälp mig för i affären så gör dom inte mer än att dom skickar iväg den och så kommer den tillbaka efter 6 veckor och inget har hänt.

Den har varit iväg 5 gånger á 5 veckor varje gång, även detta borde jag kunna använda som någon form av argument? Jag börjar tröttna..... Om ni undrar va felet är så är det sprängd högtalare (den när man pratar med andra, alltså inte den vanliga.) Och det har varit samma fel varje gång med....