I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Detta är nog en på miljonen.

Övrigt - Blandat

   

2008-08-05 20:11

Detta är nog en på miljonen.

Ok jag vet inte vart jag ska placera detta. Om det är felplacerat så ber jag er flytta detta.

För 5 år sedan så flyttade jag från Axvall till Skara. I samband med det sista flyttlasset som innehöll en stor del av de musikprogram som jag köpt så vart ovansagda stulna i ett obevakat ögonblick. Komplett med licensnycklar och allt. Fick inte ut nåt på försäkringen heller (hade ingen som täckte musikprogram), så det fick vänta ... tills nu...

För två dagar sedan så fick jag besked från KvR angående den programmerings tävling som jag deltog i vad jag skulle vinna. I samband med detta så berättade jag om missödet som drabbade mig. Visar sig att han som jag kontaktade hade insider kontakter på Native Instruments som jag inte tänker ge ut här för att skydda hans intigritet. Nu skrev han till mig ikväll. Han hade kollat upp att jag verkliogen köpt Reaktor för 6 år sedan, jag gav min kontakt det datumet då jag köpte Reaktor. Nu kommer jag inom en mycket snar framtid få en komplett ny licens av Reaktor utskickad hem till mig.

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)