Vad tråkigt. Fast det är ju iof bara bra. Jag är tvärtom. Är för pepp. Vill köpa massa fler skor och har köpt för många förra månaden. Ska köpa grand piano från kixpress på ebay. De är riktigt trevliga och snabba. Ingen tull och frakten kostar 30 dollar. De kan ta in skor som är slut också.
Ingen tull handlar väl mest om tur.. Jag har då betalat tull från kixpress när jag beställt senast.. Var dock något år sedan.
det handar inte om tur... det handar om att be dom skriva ner värdet... för er som vill ha snap backs, (o om ni gillar cali) så har ju cali gjort new era snap backs till er nu...
Skickade iväg ett mail till erik på sns och det verkar som om NB X Overkill skorna kan ha samma innesulor. Lite trist av dem att inte ha special graphics på de olika färgerna. Var ju lite det som var det roliga så nu lutar det mot att det inte blir någon av dem.
http://www.slagskottfilm.com/
Nej, jag frågade dem om de kunde skriva gift och sänka värdet. Så sa de att de alltid gör det och att ingen av deras kunder har fått betala några avgifter. Kanske något nytt de har börjar med. Har någon beställt från id4shoes ? Inte vågat pga namnet. Låter som en fejkbutik :P
perez jag tror inte dom skickar till E.E.A europa. De skickar från hongkong eller taiwan har jag för mig också.
Står att de shippar worldwide iaf
har inte köpt där, man jag har bestämt för mig att id4shoes är legit... har varit på väg å köpa nån gång, så kolla runt på forum å så efter legitima ebayshoppar... å dom var med på listan... så det är nog lugnt...
Det står det i Faq:en men när man kollar efter vad det kostar står det att de ej skickar till europa. elle e.e.a European Economic Area.
Men som alltid med ebay-säljare maila och fråga.
Aa får maila. Fan fans ett par jordan 3or för 100 dollar bara. Fast en storlek för liten :(
Känns nästan som det där med att slippa tullen är förbi sedan ett tag. Knappt värt att hoppas. Klart dom säger att det går bra när dom vill sälja skorna eller?
boom ..
Fan nu fick jag ett brev från posten. Mina skor från pickyourshoes har kommit. Men de vill att jag ska visa kvitto innan de skickar hem skorna. På pick så brukar ju de skriva att värdet är typ 14 dollar. Kan man få ett fejk kvitto av dem?
förmodligen... annars kan du väl göra ett i photoshop? Men du måste veta vad det står, det kan vara ett trick.. det har jag råkat ut för.. å då fick jag betala moms på frakten med!!
Ooooooooh!!!
Det här är ju ännu bättre än black/varsity red.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Eftersom bokmärkesfunktionen inte verkar fungera. Ursäkta mig. Bokmärke.
Äntligen lite snygga zx700
candide.. e dom inte rätt lika dom du hitta på tradera? eller kommer jag ihåg fel?
Ni som köpte Space Jam-skorna. Hur sitter dom? Går att spela basket i tro?
boom ..
Apeman. Nej, de var Maroon, lite mörkare röda, och vit tunga. Helt sjukt snygga tycker jag. De har aldrig släppts efter 92 dock. Bytte bort dem rätt fort, fel size...
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
running_b P21 XI är ju gjorda till Jordans basketcomeback och han vann väl NBA dem. Det borde alltså gå.
haha candide. Alla jordans är typ gjorda då han gjorde nåt stort. Men jag skulle aldrig lira i tex. ett par 4:or eller 5:or. Stor skillnad nuförtiden och då. Har inte testat skorna, därför jag undrar hur skönt dom sitter runt foten och hur stadig dom e.
boom ..
Hehe, de ska väl vara ganska lätta vad jag förstått. 4or och 5or är väl ypperliga skor att spela basket i? Man måste ju se bra ut på plan. Eller spelar du seriöst kanske? Då är väl komfort och prestation lite viktigare. Spelar man med polarna så är ju Yeezys att föredra, hehe.
jävla bra dag å köa på... 23:e januari... märks ju att det inte är planerat efter när lönen kommer iaf... å dom har visst missat att det var jul på förra lönen... fukkers!
Ja fan de e klart man måste se bra ut på plan i snygga skor. Men jag spelar på seriös nivå så det är svårt att hitta både snygga och bra skor! Tror dom där kan vara nice faktiskt. hehe, ja men ett par 4:or funkar kanske men det är stooor skillnad om man jämför med tex. kobes 2009 från nike. Då plötsligt flyger man fram
boom ..
Kör på AF1or. Kung på plan.
e de inte rätt många som hänger här nu som inte postat sina samlingar i sneakersamlingstråden? (som ligger en 3-4 sidor bak)... /hud... sokkahuluuu? bojjan... osv... lite fart å fläkt på sånna projekt nu i vintermörkret!!!
running_b.. pellesvansloz...
Vilka färger släpps jordan 6:an i? Svart antar jag, men nån färg mer va?
inte samma dag väl? den kommer väl å släppas ett par ggr under året... men den 23:e är det den färgen som gäller... åtminstone om man ska tro jordans jubileumsida... å dom som gör den borde ju ha koll...
jävla bra dag å köa på... 23:e januari... Det är väl det de är? en jävla bra dag? känns passande på nåt vis
stick the fucking flag up yer god damn ass
Trendnet, de jag har sett hittills är Black/Varsity red, Black/white och White/Varsity red. Black/white är rätt grym den med, men den är motorsports VI från förra året, har ingen aning om den blir en GR eller som vanligt löjligt limiterad som alla andra motor sports.
Apeman: Har ingen bra kamera hemma, men har tänkt köpa en i när framtid, och då skall ja nog posta min lilla samling! :) Annars har det varit ganska lugnt, skulle ha velat skaffa Space Jams, men hade inte råd när de droppade...trist som fan...annars också måste ja lite planera vad man skaffar, tjeijen vill skaffa hund, vi ska kanske flytta o nästa månad skall ja börja min full sleeve tatuering (som ska innehålla en liten sneaker grej...), så har utgifter som faaan, need more cash!!!
Hellsinki Sneaker Freak!
Shelta kör 50% på allt i butiken enligt deras hemsida.. någon som är i götet och vill hämta ett par sns 577 i us8 åt mig? :)
Ett par SNS NB i 8.5 till mig också tack!
Angående nästa säkra köp som perezosoo frågade om så är mitt AM1xParra som det dök upp en bild på för ett tag sen... de är sjukt cleana. Jag blev dessutom positivt inställd till runners efter den förra parraxmaximen jag köpte. Så två runners klara i år: AM1xParra och Infrared90's. Sen blir det not white/varsity VIorna och whatever jordan IV som släpps. Småsugen på Futuras forces med. Och sen... ha, ha och ha.
e de så att nån vänlig göteborgare springer å köper alla sns x nb 577:orna till halva priset på rean vill jag ha ett par nior!! men jag är rätt säker på att shelta har plockat bort dom lite nyare grejerna... har svårt å tänka mig att dom rear space jams, eller ens en gång sina true blues på det här sättet.. jag intalar mig det iaf eftersom jag inte lyckats få tag i nån som vill gå dit å handla!
Annars så har vi följande : realidad: SNS x NB 577 sz 8 /hud: SNS x NB 577 sz 8.5 Apeman: SNS x NB 577 sz 9 Kom igen nu götlaborg.
sen är säkert göteborgarna redan där i vilket fall ju.. så vi lär ju inte få tag på en här innan dom stänger... sån pessimist jag är...
hud: 8.5 verkar inte finnas på deras hemsida, så den är nog slutsåld sen tidigare..
Så här har vi det hemma hos mig o tjejen, sorry för risig bild kvalitet, but you get the idea! :)
Hellsinki Sneaker Freak!
har du ett eget sneakermuseum hemma? cool...
Haha. Sådär skulle jag kunna tänka mig att ha hemma. Problemen är dock att jag använder mina kicks (sådär att ha skitiga kicks i hyllan) samt att min flickvän troligen skulle lägga in veto.
Museum o museum, vi funderade hur vi skulle inreda hallen, och kom upp med det här! Blev rätt bra tycker vi, och vitrinen var ju bara typ 60€ styck på Ikea...har fått bra reaktioner av alla som varit på besök! Har också försökt hitta såna där små svart-vita "prislappar" (såna där små bitar) som man skulle kunna sätta in... :)
Hellsinki Sneaker Freak!
Jag vill också ha ett par sns 577 8or också för halva priset!! Dammit
Forumssignatur...<br>
Sokea: Är det du och din tjej på bilden i mitten ovanför soffan?
Forumssignatur...<br>
Fuck it min ena fot är en 9 ändå så kör på 9 till mig också! Annars så har vi följande : realidad: SNS x NB 577 sz 8 /hud: SNS x NB 577 sz 9 Apeman: SNS x NB 577 sz 9 Alkor: SNS x NB 577 sz 8 Kom igen nu götlaborg.Sokeahullu fett inrett. Har själv funderat på att bygga någon sorts heltäckande hyll/vägg för skor i hallen.
Alkor, yup, tjejen ville ha bilden av oss där mitt i hallen... :) ibland måste man bara ge med sig... /hud, a, har också försökt hitta på nån sorts sko-hylla till hallen att ha de som är i rotation, men har inte hittat nåt som alla skor skulle rymmas i...nu är de ju bara huller om buller all over the place...
Hellsinki Sneaker Freak!
kan lugna er alla med att NB x SNS inte var med på allt i butiken rean på shelta.... enligt uppgift fick dom inte sälja dom billigare för nån av de inblandade i collaben...
Gah! Har abstinens av NB!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"