är inte kärleken underbar?
när kärlek spirar är den som bäst. det finns inget bättre. just nu upplever jag, det som jag tror kallas, true love. berätta om era bästa lovemoments. det här ska bli en ljuv tråd minsann.
what's good for the goose is still good for the gander.
Flummigt, jag tänkte på samma sak tidigare idag! Sitter i samma båt som dig!:D Vet inte om det är en moment, det är mer något som växt fram under 7månader nu. Jag har gått genom faser av osäkerhet, men nu har jag vågat slappna av och släppa fram kärleken och accepterat den. Kanske låter märkligt. Men så är det. Jag har aldrig känt förr att jag verkligen kan säga att jag känner kärlek för en person på det fina sätt jag gör just nu:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kleton Och allt tack vare en kontaktannons på Whoa! ;) Men jo förfan, de där perioderna när det bara funkar är ju vad som gör livet värt att leva. Visste jag inte att de känslorna fanns och att det finns hopp om att uppleva det igen så vet jag fan inte vad jag hade gjort... Droger är väl enda alternativet, men det är ju inte så jävla hållbart i längden.
"jag har fin hår. som en waterfall."
ojj! här var man kära ;) Grattis får man väll passa på å säga.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
grattis till er :) själv är det cp här :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
najs. grattis !! inte haft den känslan sen jag var 17 år gammal. kommer väl dröja 10 år till innan jag får den igen :( *gråta*
Haha, vad roligt det hade varit att utbrista "Vad bull det kommer kännas för er då det tar slut!" men näeh, det håller nog för alltid denna gången. Big up! :) AEAP , jag kan ta dig med storm om du vill!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap: ja.. du får gärna ta mig med storm :)
pimpslap efter bildtråden får du mer än gärna ta mig med storm också :)
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
En i taget grabbar jag är ingen djävla orkan!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
bitchslap, haha jag vill inte tänka på att det ska ta slut. det finns nånstans lååång låångt bak i de delarna av hjärnan jag knappt använder:) kleton: jag vet precis vad du menar. wonderful thing, huh!
kleton: så, du hittade din på whoa? det var som fan
Nej vad gulligt det här var då. Det är väl snarare tidiga förälskelser som är underbara, förvänta dig inte att känna samma sak efter att ha vaknat upp vid hennes sida i flera år.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
revolutionären: Jag skojade bara, om inte annat har ni roligt medans det varar ;) Hoppet är ju dessutom det sista som överger en människa etc etc. Jag är bara bitter för att jag råkade få en istapp istället för hjärta.
Producent
2008-08-14 17:28
Ångest....Kärlek är en sjukdom...Dont worry det går över ska du se.
Jo, visst är en manisk illusion vacker... Att den behöver betingas kärlek däremot, ja inte vet jag, det ingår ju en del trevliga saker förstås men det finns i mitt tycke vackrare illusioner som dessutom ger bättre avkastning (både materiellt och mentalt).
haha, varför får jag en känsla att my fellow mathematician candide och bitchslap vill att jag ska gifta mig och att det bara går utför därefter. EN KÄNSLA, bara, haha.
mina bästa love moments har jag haft med mig själv, sena kvällar med cigg, öl, sprit, musik på maxad volym och bara jag. han är helt underbar den där suntzu.
nils är du psykolog? skulle aldrig palla analysera, den här känslan är så ickebeskrivbar, aldrig någonsin har jag känt så här innan med en brud. det finns inte tid till analys, nu vill man bara flyta/flyga iväg..
revolutionären: Allt jag vill är att du ska vara lycklig, det vet du min son! Den där candide däremot, han är gammal & missunsam, lyssna inte på honom.SunTzu , nu har du ju helt glömt bort stunden vi delade då jag däckade full som ett as i ditt knä på Debaser!
revolutionären P23: Haha, jag fick ETT svar på kontaktannonstråden efter typ 4-6 veckor! Det var iofs allt som krävdes:P
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
kleton haha, fan vad nice! bitchslap: jag veeet, du vill bara unna mig det bästa, tack haha
pimpslap: var är stormen ?
pimpslap ah just det, det var faktiskt ganska fint. att kunna dela berusningsmedel och cigg i kärlekens tecken som vi gjorde är få förunnat! ditt fulla as kommer alltid att finnas i mitt hjärta (L)
till trådskaparen:
Äh, man behöver inte gifta sig. Klart att det är trevligt i början när allt känns nytt och till och med enkla saker som att sova med varandra är helt underbara. Kan vara att jag slutat uppskatta sådana saker eller att min son väljer att inte låta mig sova på nätterna. Hehe. It's still all good!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
kleton P25 det sägs ju att ens vänner är de som känner en bäst, så min polare tog saken i egna händer och skrev en kontaktannons i mitt namn (tråd 1). jag fick inte ett enda svar :( jävla skitvänner..
candide P25 har du planer på att gifta dig? (eller... HAR du gjort det?) känns som om det i huvudsak kan vara en ekonomisk fråga, själv är jag ganska likgiltig till hela grejen. hade hellre skurit handleder och blandat blod i en skogsdunge.
Ja, jag har planer på att gifta mig. Fråga mig inte varför för det har jag inget svar på. Jag är inte särskilt mycket för jidder som "bevisa vår kärlek öppet för familj och nära". Rent ekonomiskt har det ju helller inga egentliga fördelar för mig just nu. Juridiskt iom arvsrätt och annat skit bryr jag mig föga om då det ingår i planen att leva ett bra tag till, tänker inte vidta försiktighetsåtgärder får sånt som inte ingår i min plan inte.
SunTzu P22: Haha, polare ska man hålla utanför business med tjejer helt enkelt. Bra tumregel har jag lärt mig:P
AEAP: Har du inte sett hur dunet yr från kuddarna i ditt sovrum?SunTzu: Ja hade det inte vart för minnesluckan så är jag säker på att det hade varit ett minne att vårda ömt.
Jag hade haft ångest, kul att veta att allt är på topp liksom.
Kärlek är skit och överskattat. Händer mer skitsaker än bra. Jävla onödigt påhitt det där med kärlek. Åt helvete med den.
("...men jag är inte bitter!")
revolutionären, tids nog kommer du det, eller borde det... Men i stunden skulle inte jag heller bry mig nämnvärt, eller har gjort.
pimpslap> nej inte direkt.
krossad_anka F18: Kärlek är kärlek, en lek, inte värt att ta på så stort allvar. Alla har väl haft sina motgångar i kärlek, men är det värt att bli en bitter enstöring resten av livet för det? It´s just a game!:)
AEAP: :(
kleton: inte bitter har bara kommit på att jag ska hålla mig i från den för att må bra :).
krossad_anka F18: En time out kan ju vara bra! Man ska inte vara desperat:P
kleton: hmm.. ne vill inte ha någon överhuvudtaget. men framtiden får la göra sitt.
krossad_anka F18 plz, du är 18. du vet inte vad bitterhet är, och du känner garanterat inte herr Ågren. *inväntar ännu bittrare ~ 30-åring*
det skulle bli en ljuv tråd(!).
Jag vet inte hur länge ni varit tillsammans men jag gissar på att ni är hyfsat ny förälskade och har varit ihop så kort tid så vet man inte vad riktig kärlek är. Riktig kärlek i minna ögon är sådan som varar hela livet. Säger som candide kom tillbaka om några år och säg hur underbart allt är så ska jag vara riktigt glad för din skull.
my name is xelly smelly
Om allt bara var som i början... kan vi inte starta en tråd för alla oss det är synd om? hatar folk som är kära och lyckliga när man själv har problem..
pimpslap Jag erbjuder ett fördelaktigt yttre och en helt fantastisk personlighet, någon som kan toppa det? Nä, mig först alltså!
"jag har fin hår. som en waterfall."
Hangaround
2008-08-15 04:52
Här skulle jag in i tråden och skriva om hur det gick till då jag vart kär i en underbar tjej för två veckor sedan. Och att jag inte är typen som blir kär (typ vart fjärde skottår). Lika gammal som mig var hon också. Men som skall gifta sig om en månad. Skulle skriva något i stil med "när man man hittar någon normal tjej, med en personlighet som, gud vet vart det uppfanns, så skall hon av alla möjliga medel gifta sig". Första gången jag fattar tycke för en tjej sedan 9:an på högst... Och så skulle det vara en glad tråd. Jag är glad för din skull din lycklige jävel. Så jag skriver så här i tredje stycket... Men ja, kärlek är grymt. <<- sug på den ni. Det är en kuggmening.
Jag har varit ihop i 3 år med min karl men är fortfarande lika nyförälskad och pirrig när jag träffar honom. Det är helt underbart. Ingen kan få mig att le på samma sätt både med munnen och inombords. Det är helt underbart att komma hem och upptäcka att han är där och man kan glida ner i skeden på en gång och bara njuta av varandras sällskap. Vi behöver inte ens göra något för att båda ska vara nöjda med tillvaron. Han är det finaste som finns och jag är så glad att jag har honom. Jag ser fram emot ett helt liv med honom.
Varit ihop med damen någon månad nu, nyförälskelsen sitter fortfarande i. Får fjärilar i magen när jag ser henne, hehe. Och det är underbart faktiskt. Fan mer kärlek till folket!
jag trodde du älskade mig mellon :/
Zatmara.. jag gör det, men inte på samma sätt