mask identifiering
nån som vet va det här är för maskar? dom lever i askkoppen på jobbet..
saaaru..
WÖÖ! Aliens! ring sector 7!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Skivsamlare
2008-08-19 23:47
Likmaskar :o
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
men fyfan!! vad har ni för äcklig askkopp på jobbet? blää! hade dom där funnit i mitt askfat hade jag nog dött på fläcken av äcklighet! bläää!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
riktiga män har maskar i askkoppen. big up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Macho! Jag ser inte riktigt, de verkar vara maskerade. Nej, nu dör jag.
haha gud va ni är roliga, ingen som vet va det kan va? dom har långa svansar som dom verkar andas ur för nu är dom under ytan och det är bara dom svansarna som är vid ytan..
saaaru..
jupp, det är definitivt maskar!
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
fyfan... dom liknar maskarna som bodde i kattens mat när jag o polarn fick ansvaret o hans päron åkte på semester. där satt vi o undrade varför inte katterna åt på några dagar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-08-21 09:37
maskkopp :( ser ut som levande nudlar.
Va i helvete? Hur äcklig är eran askopp och vad har ni gjort med den? Fyfan.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
whooo maskerad!
Fucks your life up crew Tjabo!
När tömde ni askkoppen sist?
Och vad jobbar du med?
har inte gjort nåt med den, bara askat i den.. den är aldrig tömd, jobbar som målare..
saaaru..
Vadå aldrig tömd? Hur länge har den stått där?! Man måste ju tömma en askkopp, annars blir den full? Rätta mig om jag har fel..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Herrejävlar!
I´m feeling drunk but im sober..
emelie, hahaha. du har fel. det är lite som en kompost. fast baklänges.
Vadå aldrig tömd? Hur länge har den stått där?! Man måste ju tömma en askkopp, annars blir den full? Rätta mig om jag har fel.. de kanske aldrig behövt tömma den eftersom larverna äter upp allt hela tiden
vilket låter jävligt soft f.ö
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Redaktionen
2008-08-21 20:40
men... varför låta det gå så långt så att det blir maskar i skiten? det är ju bara naaaaaaasty!!
denhar väll stått där i 2 månader, den har inte behövs tommas det är en 3 liters burk vi såg inte maskrna först sen när vi såg dom så ville vi veta va det va, så har låtit dom va..
saaaru..
hahah, shit.. har ni slängt det än då?
ne den är kvar vill ju se om det blir nåt av maskarna/larverna..
saaaru..
hahahaha, vad ska det bli? haha. aja, så länge du håller oss uppdaterad med maskändringen så! ; p
ja vem vet va det kan bli, därför jag la upp här fall nån visste nåt, får vänta och se..
saaaru..
Har du tur så kanske det växer upp en tiger eller nått häftigt! wohoo. Vi håller tummarna!!
hehe nee men vi tror på nåt roligt allafall :>
saaaru..
vafan röker ni på jobbet? jadu vetefan vad det är är för maskar..
www.myspace.com/friphmusic
Toastare
2008-08-22 01:28
om ingen sagt det.. mygglarver. Har en tunna på min balkong. Den fylldes med regnvatten och blev barnkammare till mygglarver. Sjukt äckligt.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-08-22 01:29
fast de ser lite stora ut.. kanske spyfluga? harkrank? nått annat som gillar att droppa bebisar i stillastående äckelvatten.
Toastare
2008-08-22 01:30
å mygglarver andas med röven.. så ni vet.
Men satan va nasty!!.. jämförelsen med nudlar gjorde de inte bättre heller:S :/
!! :)
Sitter ni och maskar på jobbet? =(
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Ser ju inte ut som mygglarver, dom är ju små o bruna väl!?
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Redaktionen
2008-08-22 08:38
Toastare
2008-08-22 15:13
ImmaOne, sant och de måste vara mindre med tanke på ciggpaketet. De här är stora.. Behåll dem iall ni ska ha maskerad...
Bounty - haha ... Jag menar, göd dom ordentligt, sen äre bara fram med koppel o öva upp dom till kamp-maskar :D
FY FAN SÅ VIDRIGA!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
fan va äckligt!! fimpa en spliff o se ifall dom utvecklas eller något.
Toastare
2008-08-23 03:14
ImmaOne, exakt.. man kan säkert ta över världen med de där! Äckliga är ju som sagt att de lever i nikotinhaltigt vatten. Vad fan dör inte av det där? Fattar inte vad jag gör i tråden då jag lider av svår larvfobi. Har dessutom kollat på filmen X antal gånger.
Bounty - Se det som terapi i internet form ;)
jävligt skumt då nikotin brukar ta död på i stort sett, undantagslöst alla djur.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
...ser ut som en påse blandfärs direkt ifrån kylen...
fleshvolcano ja den lär det ju va ser ut som det allafall.. dock vet ja inte va som hände med våra maskar, vet att dom överlevde vintern sen nu har ja slutat jobba där..
saaaru..
Lite föär dålig kvalité på filmen för att se vad det kan vara... Spontant säger jag som andra atte är fluglarver av någon typ... Skumt attom befinner sig i askkoppen dock... Bounty, lägger verkligen spyflugorna larverna i vatten? Trodde de la dom på kadaver/kött... Ville bli entomolog som liten men den drömmen sprack
Producent
2009-03-28 15:47
riktiga män har maskar i askkoppen. big up! hahaha made my day
På mellanstadiet skrev jag en berättelse på 10 sidor fylld med wordplays på ordet "mask". Ni kan få den om ni vill? Ganska nasty av er för övrigt... renlighet är en dygd.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"