I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp måste hitta adidas jacka!

Övrigt - Blandat

2008-08-21 16:26

Hjälp måste hitta adidas jacka!

Jag var i Barcelona för ett år sen och såg en riktigt fräsh adidas jacka och nu när hösten nalkas blev jag så sjukt sugen på den igen.
Förra året hade jag inte råd att köpa den för jag var kort om pengar.

Så nu ber jag er snälla whoaiter hjälp mig hitta min jacka!

Den var helt brun utanpå märket var insytt i lite brunare färg på vänster bröst. Inuti jackan, "tapeterna" som jag kallar det, så är det bara fyllt med små adidas märken i whoa orange om jag inte minns fel, iaf det var brun/orange färgat.

Det var som en vanlig adidas tracktop med kragen, fast en windbreaker.
Inga ränder på ärmarna eller någonting utan bara det insydda märket på bröstet.
Förrutom märket helt clean.
Det var också en

Med som en tracktop menar jag zip dårå.

Snälla snälla snälla hjälp mig hitta den!

Tack på förhand

(Inlägget flyttat av Gogaku 2008-08-21 17:39:09)

-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-08-21 16:27
stryck "det var också en"

2008-08-21 16:45
Stryck, nu fattar jag inte riktigt...........

:D!!!!!!!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-08-21 16:56
har för mig att det var på footlocker jag såg den men inte helt hundra, har förövrigt gått igenom footlockers adidas produkter.

2008-08-21 21:55
du har inte koll på va modellen heter ? då blir den lätt att hitta liksom. lättare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-21 23:06
maila adidas sverige? har en känsla av att de kan ha bättre koll på sånt här än vad regular peeps på whoa har..bara en känsla jag har..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2008-08-22 11:44
du fan jag tror jag vet vilken jacka du menar ? såg du den på trust nobody i BCN? dom hade en som låter rät när ja va där i Juli
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-22 14:29
möjligt, jag har för mig att jag såg den på footlocker men det kan mkt väl vara en annan butik.

2008-08-24 01:33
Snacka med shelta, dom lär ju ha koll!