I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ProVoice Sverige AB - Vad fan?!

Övrigt - Blandat

   

2008-08-27 21:01

ProVoice Sverige AB - Vad fan?!

Hoi!
Det är så att några jävla nissar ringer mig ca 2-3 gånger om dagen. Kollade upp det på eniro och fick som sökresultat
Länk till http://personer.eniro.se/query?what=wp&search_word=0313481660&geo_area=. Dem kallar sig ProVoice. Men saken är den att de gånger jag svarat så har dem alltid suttit tysta i luren, när man sedan frågar vem fan det är, jo då lägger tomtarna på. Händer hela tiden. De har aldrig sagt ett ord vad dem vill igentligen, ska dom packa på mig med sina dammsugare eller vad fan då? Någon annan som blir terroriserad några gånger om dagen av dessa?

Deras nr är som ni kanske ser på länken, annars: 0313481660.

Vill veta vad deras syfte är. Sitter det någon dövstum på andra sidan luren eller vad är detta?...

Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...