I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har sumpat legget, kan jag fortfarande gå på konserten?

Övrigt - Blandat

   

2008-08-31 00:49

Har sumpat legget, kan jag fortfarande gå på konserten?

Ja, det skedde en smärre incident för någo vecka sedan, vilket slutade med att mitt legg sumpades någonstans på vägen hem till min vän och krogen. Nu är mitt problem som sådant:

Jag vill gå på konsert, och jag har nu fått reda på att det är 18 i åldersgräns (jag är dock 20 år fyllda). Visserligen brukar aldrig folk fråga mig om legg (på t.ex krogen osv), men jag gissar att det kommer ske utfrågning i dörren in till konserten, eller? Jag hinner ju liksom inte fixa nytt legg tills bandet lirar.

Om någon undrar så är det på Debaser (Medis, Sthlm) som bandet lirar på.

Fan, jag vill så gärna gå på den här konserten, men jag har liksom ingen lust att köpa en biljett för ett par hundra för att sedan bli nekad i dörren pga uteblivande legg. Varför jag är lite nojjig är just pga Debaser, då jag fått höra att det är kontrollanter vid dörren som just kollar legg osv.

Ska jag chansa och köpa en biljett och hoppas på att dom ger fan i att fråga mig om åldern, eller ska jag ge fan i det och hoppas dom kommer till Sverige någon gång i framtiden?

Tacksam för svar som leder någon vart.

DR.DÖD

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.