I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Limiterade kläder.
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
FreshDeluxe
2008-09-23 15:31
Limiterade kläder.
Kolla in www.freshdeluxe.com för limiterade t-shirts!
Check out
www.FRESHDELUXE.com
Naboo
2008-09-23 15:57
lär dig länka först.
HELSINGBORGS IF!
L33T
2008-09-23 17:45
haha :P ja.... man kan ju undra vem fansiken vill ha t-shirt där det står fresh deluxe på.... jag kan göra egna tryck med mitt namn på,,,, endast 2st ;O
Optimistisk P37
Promotor
2008-09-23 18:11
Asså dom va ju snygga o så.. men märket måste ju "få sig ett namn" innan det blir speciellt "eftertracktat".... Sen vet jag inte vad det kostar o printa en sån t-shirt.. men 400.- för ett okänt märke... naaah
rubicon
2008-09-23 18:21
...och märket lär ju bli jätterespekterat som annonserar överallt på nätet. videon på tuben var dock rätt cool vill jag minnas..
men att spamma folk på myspace, pinsamt.
Borttagen
2008-09-23 19:19
vilken låt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FreshDeluxe
2008-09-23 20:42
Tacl för kommentarerna.
Mvh
Fresh Deluxe
Check out
www.FRESHDELUXE.com
Mahoyo
2008-09-23 22:07
looptropp
http://mahoyo.blogspot.com
Borttagen
2008-09-23 22:38
vilken?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TeeOn P42
2008-09-24 10:21
399:- spänn för ett okänt märke? Skojar ni? Ni tar alltså lika mkt för era t-shirtar som Crooks&Castle, 10 deep och Obey etc. gör? Måste bara veta, hur går det med försäljningen?
FreshDeluxe
2008-09-24 12:15
Det går mycket bra tack, vi håller på o förhandlar med flera stora butiker i sverige, så märket ni nu kollar på kommer bli stort, trust me on that one! alla vill inte ha märken som är kända och över massproducerat. Men gå du o köp crooks&castle och alla e glada =)
Mvh
Fresh Deluxe
Check out
www.FRESHDELUXE.com
TeeOn P42
2008-09-24 12:29
Ok, va kul att det går bra för er :) Verkligen. Men det jag undrar, varför 399:-? Vad går pengarna till? Hoppas du inte tar det fel.
FreshDeluxe
2008-09-24 12:39
Att endast producera 25 ex / tshirt kostar mycket, sen är kvaliten det viktigaste för oss. Så våra kläder håller utan tvekan bättre än alla märken du nämnde. Vi vill hamna på toppen och då kan man inte sälja tees för 199 etc. Sen vill vi ha in pengar för att utveckla företaget, nästa kollektion kommer vara större och då behövs mer kapital. Vi har valt att gå den här vägen och sen får vi se hur resten blir.
Mvh
Fresh Deluxe
Check out
www.FRESHDELUXE.com
TeeOn P42
2008-09-24 12:52
Ok, men då förstår jag. Ni är definitivt på rätt spår iaf. Najsa tryck, men ska ni endast göra tee's eller kommer det fler plagg? Lägg gärna upp det här på Whoa när det kommit in nya grejer.
FreshDeluxe
2008-09-24 12:54
Tack tack, det kommer 2 hoodies, 1 par byxor, 3 tshirts och 2 linnen. Vi ska försöka hitta på lite mer, väska eller något. Absolut ha det sweet!
Check out
www.FRESHDELUXE.com
Tillbaka till forumet