Schulman har blivit blåst
http://www.1000apor.se/blogs/alex Hahahaha karma is a bitch
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
Redaktionen
2008-10-03 11:27
haha.. läser du hans blogg? HAHA!
Jag har ingen personlighet
Kul att han ändå har lite självdistans till det hehe
At the gates of Eternity...
Varför fotade han sin krognota och la upp det på sin blogg öht? Vilken jävla tönt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan va tråkigt liv man måste ha om man måste fotta när man sitter och käkar lunch,fjolligt överhuvudtaget att planerat och bestämt "äta lunch".
...
Kul läsning iaf! haha...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Math: Hahaha, icke! Stod på aftonbladet.se kunde inte låta bli att läsa något som ger mig en sån otrolig kick av skadeglädje...
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
haha naaw. tur att man inte jobbade lunch den dagen :)
puss
jag vet inte vad som är töntigast, att alex är så känd som han är eller att folk hatar honom så mkt. jag läser bloggen och tycker att det underhåller rätt bra.
blondskutt, jobbar du på riche? fixa billig mat?
japp det är mitt jobb. varför ska jag fixa billig mat till just dig?
puss
ær han inte skeløgd schulman? de går ju inte gilla han då bara titta på han
daNtU P22:Oki doki trodde du satt och ivrigt väntade på nästa inlägg av alex.. haha. Men hans fru är sååå het på nått sätt.. Vill göra till henne snuskiga saker..
Jag har ingen personlighet
vem e hans fru`
för att det hade varit kul för både dig och mig.. kanske framför allt mig. kul för mig för att det är gott med mat och kul för dig för att du har nån rolig att snacka skit med medan du jobbar. awesome
Ptolemajo P21 kör till!
puss
sweet, när kan jag komma?
Jag tycker fan han e härlig, han driver ju med allt o alla, särsilt med kändisar o stureplans lirare... o dom ska fan skit ha... props till Alex
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?
Hur kul som helst, faktiskt :)
Kan någon snälla kopiera in här vad som står. Har blockat den sidan men vill gärna se om det grå dåligt för Alex. Finns nog fler som inte vill höjja hans besökarstatistik heller.
Jag är iaf sjukt imponerad av att Blondskutt jobbar på Riche, ni andra också antar jag? :P
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Jag är en magnifik jävla idiot tors, 02 okt 2008 17:54 Ni vet hur det kan vara när man gjort nåt riktigt idiotiskt och skäms så mycket för sin egen dumhet att man knappt tillåter sig själv att tänka på vad man just gjort? Man skakar på huvudet, säger "nej nej nej", slår sig själv på sina kinder, gungar fram och tillbaka på sin stol som dåren på mentalhemmet, alldeles före medicineringen. Man sparkar till saker i sin närhet, papperskorgar eller så, och anstränger sig för att tänka på annat. Måste tänka på annat, måste tänka på annat. Ni vet hur det är, eller hur? Så känner jag just nu. Jag gungar här på stolen och säger "nej nej nej" för mig själv. Jag tog en bild på min krognota i mitt förra blogginlägg och tänkte inte på att mitt kortnummer fanns med på bilden. Sen tog jag ett möte. När jag kom tillbaka hade det handlats saker på mitt kort för flera tusen kronor. Ni, mina kära Schulman-lovers, har alltså tagit uppgifterna och köpt lite från höften på Internet. Jag ringde American Express och förklarade. "Du har alltså bloggat ditt kortnummer", frågade en häpen AmEx-medarbetare och där satt jag och slog mig själv i ansiktet och gungade framåt och gungade bakåt. Den här idiotin saknar gränser. Den är magnifik. Jag är fullständigt dum i huvudet. Jag vet att jag talat kargt om er. Om jag gör det igen, påminn mig om det här, för det finns inget ni kan göra för att besegra denna utsökta idioti. Nej, nej, nej.
hahahahahhahah
Jag läser hans blogg och garvar ibland högt. :) Mannen har självdistans och självironi, underbart.
Var det inte alex schulman som började grina när några DFGare ställde han mot vägen?eller tänker jag på nån annan?
...
Till en början hatade jag Herr Schulman.. men har insett på senare dar att han faktiskt är ganska rolig...
Vad är han känd för? Har aldrig hört talas om mannen. Kan ju vara för att jag inte bor i Sverige iofs, missade helt den här Björn som alla skrattar så mycket åt, eller skrattade.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Toastare
2008-10-03 23:33
Håller med Daviden... sen hade jag iof också velat utnyttjat kortnummret ;) Blondskutt, gör man slut med sin fru?
Jag skyller allt på Emma!
Har är så jävla skön, tror många har en sne bild av han men det är ju humor på elit nivå :) frågan är bara, hur är det möjligt? Det kan ju inte vara så lätt att handla på nätet så att man bara behöver kortnumret... sjukt som fan isf! Kvitton och sånt är ju inget folk är direkt rädda över så detta måste ju hända sjukt ofta isf? Rätta gärna en idiot som mig om jag har fel.
Toastare
2008-10-04 13:30
jag förstår inte det heller riktigt.. man behöver kortnummer och kontrollsiffror, men det kanske går om Riche nu är så kassa att de har kvitton med kortnummer och utgångsdatum.. då räcker det. likså gäller när man får en gul slipp, där står nämligen kortnummer och utgångsdatum.. de har det bl.a på bauhuas.
Toastare
2008-10-04 13:31
på ett korrekt kvitto som man egentligen tycker en restaurang som Riche borde ha... så är början av kortnummret förutom de 4 sista siffrorna stjärnor..
BountyBoo - ja dom har gjort slut eftersom vigseln aldrig registrerades hos folkbokföringen i sverige så var dom aldrig gifta. gjort slut eller separerat, orka. vi har nytt kassasystem på riche som suger, innan så slutade kortnummret med stjärnor. skitsamma, han är ju dum som lägger upp bild på sin blogg.
puss
Till en början hatade jag Herr Schulman.. men har insett på senare dar att han faktiskt är ganska rolig... Kan inte halla med dig mer, tyckte inte heller honom f'o'rr men han ar fan rolig ju, humor med valdigt mycket ironi.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
blondskutt: Du förstår vad du sitter på för guldgruva? Passa på för fan. Sammlar du på dig ett gäng behöver du aldrig mer betala för en tågbiljett
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
det kan väl alla som jobbar i kassa? det är ju rätt vanligt med folk som memorerar kortnummer.
får man ens ha babskvitton med helt synligt kortnr. nu för tiden?
/Cash Hunter aka DJ Rufus
Toastare
2008-10-04 16:48
Tror inte det finns nån lag för det tyvärr, men är man ett seriöst företag så fixar man det. tror jag ska gå till riche ikväll!
Toastare
2008-10-04 16:48
Blondskutt, sorry är inte så insatt i deras förhållande..
Jag vet bara att dom gjorde slut, vet inte anledningen till det. MEN K vart tydligen inte så glad att A gick ut med det i media osv, nu har han tydligen en ny på g läste jag någonstans. (sjukt pinsamt att man kan sånt här) Men kan inte någon bara förklara hur fan det kan vara så lätt att handla på andras, får ju fan ågren!
Toastare
2008-10-04 20:42
jag läste precis i aftonbladet att A uttalat sig om sin nya kvinna som "hans livs kärlek" och att K hade kommenterat det på sin blogg och tyckte det var dålig. ååååå så spännande.. eller inte. och man ska hålla koll på sina kvitton, inte många affärer som har allt utskrivet.. men de är ju som sagt guldgruvor när man väl hittar det. Speciellt på ett ställe som är lite stekigt och folk inte riktigt har koll på korten.. ;)
fruktansvärt rolig människa...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
asså, kolla bara hans dagens outfit post...det är helt fenomenalt... "Jacka: Ventesch, köpte den för typ tie spänn i en affär som typ ingen sett förut. Såg den. Ville ha!! Ge mig den nu!! Köpte. Fick." så fantastiskt roligt
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Det är ju lite läskigt också när man äver på vissa ställen så går dom iväg med kortet och kommer tillbaka efter typ 10 min, tänk om någon hade en dålig dag och ville har lite roligt. Inte svårt att skriva av siffrorna sen shoppa loss! Åkersberga hahah "A" är så jävla rolig :)
Hahahaha gillar inlägget "Kattägare är dumma i huvudet"
Han uppdaterade inlägget senare för att skriva
Låt detta blogginlägg bli ett slutgiltigt bevis för detta. Ta nu en titt på kommentarerna nedan. Läs alla ursinniga kattägares kommentarer där de skriver att jag är "helt jäla cepe i huvet" och fundera över om ni tycker att de verkar vara intelligenta människor. Just det. Ett annat citat jag gillar är :
Om jag skulle låta er orera fritt i ett kommentarsfält så skulle jag dels bli så deprimerad av den rådande bristen på intelligent liv att jag inte skulle orka blogga mer, och dels skulle vi bli polisanmälda fortare än kvickt för allt från hets mot folkgrupp till förtal och olaga hot. Ett lysande exempel är "mest anmäldalistan", bara en sån sak som att ett inlägg om att kattägare är dumma i huvudet drar på sig mer anmälningar än inlägget om profeten Mohammed visar ju vilka människor vi har att göra med. shit känns ju som jag gör reklam för han nu haha
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Han är ju helt bakom flötet som säger att kattägare är dumma i huvudet. Vad fan har han lärt sig i skolan? Att IQ:et går efter vad man har för husdjur? Stackars människa..
Toastare
2008-10-05 03:38
krossad_anka, du har katt va...
BountyBoo: Mjo, men jag hade tyckt samma oavsett om jag haft katt eller ej.