annorlunda piltävling, måste jag till sjukan?
Jo efterfesten som går lite överstyr, jag bestämmer mig var at vara human dartboard. Polarna kastar pil som fan, och det är en som träffar brecis ovanför rövhålet och åker in benet som sitter där. Tog i för kung och fosterland för att få ut den. Idag är jag stel i hela ryggen och benen, va kan ha hänt? måste jag till sjukan? (Inlägget ändrat av Rachel 2008-11-29 11:32:20)
Can't break necks in boxes
Jag hade åkt i alla fall. Du vet, det finns en grej som heter stelkramp...
Dra åt helvete! Varför? Varför? Du måste ju ligga på den absolut lägsta nivån av intelligens som finns. Trösta dig med att du bara kan ta dig uppåt härifrån.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
ALLA beslut efter klockan 3 ÄR dåliga beslut..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
dummare än dummast! Åk till sjukhuset!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja åk till sjukan, haha roligt grej föresten
måste jag till sjukan? vilken urbota jävla dum fråga tror du folk på whoa är som jävla fråga doktorn eller? ring sjukvårdsupplysningen alternativt dra dit.. herregud
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snara F19 Want a fucking cookie or what? jag gillar inte doktorer, jag gillar inte sjukhus, och jag gillar inte iden att jag står med brallorna nere och doktorn fingrar i mitt anus. Men verkar inte bättre då alltså, helvete
Hahaha, lär inte vara en omöjlighet att du fått någon infektion nu. :>
whosa
och jag gillar inte iden att jag står med brallorna nere och doktorn fingrar i mitt anus. Men du uppskattar att polarna kastar pil runtomkring anus..? ;p
För ett tag sen sköt jag en vän med pilbåge på en fest, men träffa bara fingret så den satt sig inte utan studsa bara bort men han fick ont och slet tag i mig och snacka om att han skulle ha fritt fram att hämnas och bla bla bla, och medans han och jag står där och sliter i varandra/brottas stående ser jag hur min vän plockar upp pilbågen bakom honom och laddar upp en pil, skjuter och träffar honom rakt i skinkan, så han flyger upp skrikandes och när han vänder sig sticker den rakt ut, det var sjukt.. Men jag tror inte du behöver till sjukan, för det behöve inte han heller...
fullfjädrad när jag kickat en gås..
på vilket sätt tror du någon på whoa ska kunna tala om för dig vad du ska eller inte ska göra när det gäller sjukvård? Ring sjukvårdsupplysningen, fråga dom om du måste dit och dra ner brallorna eller ej
Varför lär du dom kasta på din röv? skulle inte magen vart ett bättre ställe kanske?
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Michelle Vi började med magen, det var inte lika kul
whosa Din svanskota är inte ditt analhål.. eller sitter ditt hål lite längre upp än alla andras?
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Hahah förlåt, men det här piggade upp hela min skittrista söndag. Inte att du mår dåligt idag men själva grejen. Angående vad du bör göra så tycker jag att du ska kontakta sjukhuset. Det finns ju nerver och dylikt som kan ha träffats, i värsta fall hade det kunnat träffa riktigt illa. Kontakta sjukhuset och säg som det är, ett finger i anus är bättre än att bli invalid.
men hur fan träffade pilen dig egentligen? varför skulle doktorn fingra dig i anus?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
whosa haha då förstår jag :D
Finns väl en hel del nerver där!? - viktiga sådana!?
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Det är ju en del av ryggraden och där sitter det en hel del nerver, ja..
Polarna kastar pil som fan hahahah får så jävla rolig bild i huvudet :D
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
isofu hahaha nu kom det en bild hos erorones skojarhuvud också :D
Jag skulle vilja ha en uppföljare, gick du till sjukan?
Hahahaha! Sheeit :D
At the gates of Eternity...
gick du dit?
jag har alltid rätt.
du måste vara den absolut dummaste människan någonsin, du förtjänade en pil i huvudet
och vem fan är du?
Hahah, är det inte ren självbevarelse att uppsöka hjälp om man efter införsel av främmande objekt i sin kropp blir stel i ryggen och benen? Innan internet fanns som hjälpmedel var det här sättet som naturen rensade ut dom som inte hjälpte till att föra evolutionen framåt, lät folk göra dumma saker och sedan dö medans dom satt hemma och funderade på om dom skulle till doktorn eller ej.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Det där kallar jag FEST. Åk till sjukan för fan.
Kultursnobb
man måste ju säga att en fest med whosa vore sjukt skoj :)
va kan ha hänt? måste jag till sjukan? noterade att de alla hittils svarat på den senare frågan så för att även besvara den först ställda:
Du kan ha fått en pil i röven eftersom du söp dig full å lekte "human-dartboard"
//Ydebrinkarn - ha!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Herregud, vad är det med människor egentligen? Biraboys som kollat på Jackass och insett att Johnny Knoxville är tuffast i världen? Gillar även att whoa-användare först kollar på whoa innan dem kollar med folk som kan ge ett riktigt svar (vårdcentralen tex).
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Årets, decenniets, seklets tråd! I <3 whosa !
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Finns det inget Hall Of Fame forum här på whoa?
Kultursnobb
så vad hände nu då?
det här är som min tråd, då jag råkat klippa mig i pungen, fast gånger 10 haha
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Polarna kastar pil som fan Haha! Ja fantasin flödar fritt här med
Redaktionen
2008-11-06 22:40
blev du invalid eller vad hände whosa?
namaste
Vad säger man som doktor när whosa kommer in?
" I don't know how it got there, one in a million Doc! One in a million!"
Wearing my Rolex
Spännande att se uppföljningen :D
Han är nog redan körd och försöker skriva med tungan vid dethär laget
Du borde nog kolla det där hörru du... låter allvarligt
Du är säkert förlamad nu men det kan ju oxå vara soft. Du blir ett dräggelmongo man!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
hhahahahahaahaha hur fan lyckas man?! Stupid ass
Jag misstänker att Whosa tyvärr inte längre är med oss. Pilen i röven blev hans bane, men istället för att sörja låt oss minnas honom som den kloke och eftertänksamme man som han faktiskt var.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Står iallafall att han senast var inloggad 2008-11-02 ..
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Har vart borta i en vecka nu, därför inga svar. men uppföljaren lyder: Senare på söndagen kände jag hur smärtan strålade ner för ryggen,förbi vänstra skinka och vidare ner i låret. Något stod inte helt rätt till där. Så på Måndagen pratade jag med en sjuksköterska berättade att, efter en rejäl dos av skrattsalvor att det troligen var så att pilen hade träffat en nerv för att senare gå in och fastna i benet. Kunde inte göra något åt det utan jag fick bita i det sura äpplet och gå vidare med mitt patetiska lilla liv. Just nu mår jag bra förutom lite småsmärtor i vänster skinka som sagt. Och nu är det helg igen feeling me hehe.
Ser fram emot din nästa tråd mannen!
Lite inspiration:
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
hahahha sluta säg anus :D
varför skulle doktorn fingra dig i anus? Kolla så att hjärnan var oskadd?
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.