I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tallinkryssning, pass?

Övrigt - Blandat

   

2008-11-02 23:20

tallinkryssning, pass?

Hallo, det är så att jag bokat en tallinkryssning och nu kom jag på, behövs pass?!
Mitt pass gick ut för något eller några år sedan och hinner inte fixa ett nytt nu då båten bär av redan den 4:e (tisdag). Har för mig att man kan fixa något "snabbpass" men det känns ju inte speciellt lönt då det går på några hundra. Men hur är det vet ju som sagt inte, behövs pass? Eller behöver man det endast om man ska gå av i tallin eller behövs det också när jag ska ombord på båten?

Behöver inga spekulationer precis.. Har sökt av google lite utan direkt framgång så om någon vet något säkert svar uppskattas det!

Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...